|
|
| Yazar | Mesaj |
The_Potti
Nereden: Turkey ankara |
#256123
2007-10-24 13:46 GMT
HURRIYET
![]() Türk F-16ları önceden belirlenmiş hedeflere saldırdı. Bilinen bazı PKK kamplarına ateş yağdırdı. Bu bilgiyi dün Tereörle Mücadele Yüksek Kurulu&nda Başbakan Yardımcısı Cemil Çiçek verdi. ![]() F-16larımız 50 km. girip kampları dağıttı Terörle Mücadele Yüksek Kurulu Başkanlığını da yürüten Başbakan Yardımcısı Cemil Çiçek, AKP yönetimine Dağlıcadaki saldırının ardından Kuzey Iraktaki bazı PKK kamplarının F-16lar ve topçular tarafından vurulduğu bilgisini verdi. Saldırının ardından F-16ların sınıra yakın PKK kamplarını vurduğunu belirten Çiçek, 45-50 kilometre uzaktaki kamplara da sorti yapıldığı anlattı. Çiçek, kilometrelerce içerdeki PKK hedeflerinin menzili geniş toplarla da vurulduğunu aktardı. Bakan Çiçek, bölgede sayıları 1200 ile 2 bin arasında değişen Türk askerlerinin öteden beri K. Irakta bulunduğunu hatırlattı. Çiçek, saldırının ardından Silahlı Kuvvetlerin sıcak takip kapsamında sınır boyunda karadan da kapsamlı operasyonlar yürüttüğünü anlattı ve "Zaman zaman sınır dışına çıkılıp girildiği de oldu" dedi. REUTERS-AP DOĞRULADI Uluslararası Haber Ajansları Reuters ve Associated Press, askeri kaynaklara dayandırdığı son dakika haberlerinde, Türk savaş uçaklarının ve topçusunun Kuzey Iraktaki PKK kamplarını pazardan salı gününe kadar aralıksız bombaladığını duyurdu. SABAH ![]() REUTERS: TÜRK SAVAŞ UÇAKLARI PKK HEDEFLERİNİ VURDU INTERNETHABER TÜRK F 16LARI BOMBALIYOR ![]() Iraka operasyon başladı. Havadan vurduk karadan da içeri girdik. Mehmetçik, Hakkarideki terör saldırısının hemen ardından hainlere hak ettikleri cezayı, F-16 savaş uçaklarıyla veriyor. Askeri yetkililer de hava operasyonlarının pazardan salıya kadar yapıldığını doğruladı. Yaklaşık 300 askerinin Kuzey Iraka 10 km. girdiği iddia edildi. Reuters de haberi sıcak gelişme olarak duyurdu. 20-30 kilometre sınır ötesine geçen Savaşan Şahinler sıcak takip yöntemiyle teröristlere bomba yağdırdı Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Cemil Çiçek, Hakkari Dağlıcada 12 askerimizin şehit edilmesinden hemen sonra F-16 savaş uçaklarıyla sıcak takip yapıldığını ve sınırdan yaklaşık 20-30 kilometre içeriye girildiğini söyledi. Çiçek, ;F-16lar teröristlere ait kamp noktalarını bombaladı. 40 kilometre menzilli toplarımız sınır ötesine ağır bombardıman yapıyor. Sıcak takip de yapılıyor. Türkiye, gereken cevabı veriyor; dedi. -------------------------------------- BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR, TOPRAK UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR. EY AY YILDIZLI BAYRAĞIM SENİN RENGİN KANDANDIR ! NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
|
Michaell |
#256128
2007-10-24 14:59 GMT
Güzel haber.İnşallah gebertmişlerdir o pislikleri.
|
Stormy
Nereden: Turkey Balıkesir/Bandırma |
#256129
2007-10-24 15:06 GMT
Gözlerim yaşardı.
![]() Helal olsun! ![]() ![]() ![]() ![]() Ne mutlu TÜRKÜM diyene!
Good Stormy, The Kovuk Worldbuilder. Hayat içi boş düşüncelerin var olduğu anlamsız bir boşluk değilmidir? |
Cluster
Nereden: Turkey Adana/Ceyhan |
#256130
2007-10-24 15:09 GMT
Haberde böyle bir şey gördüm.Bu teskerenin kullanıldığına dair bir kanıt değildir ha! Bu sadece BM'nin sunduğu yasal hak diye biliyorum (ama kime ait olduğunu tam olarak bilmiyorum).Bir kullanılmadı şu teskere.Elimden gelse bende cepheye giderdim.İlla top tüfek gerekmiyor.Onları taşımak bile bir erdemdir bence.Moral vermek falan. Askerimizin sonuna kadar arkasındayım.Helal olsun bence de. Bu arada!Kuzenim sağmış.Hiçbirşeyi yok Allah'a şükür
Ordunun dereleri aksa yukarı aksa Vermem seni ellere ordu üstüme kalksa sürmelim amman Oy Mehmedim Mehmedim sana küsüm demedim Beni sana gecmişler vallahi ben demedim sürmelim amman |
Andain
Nereden: Turkey Samsun |
#256131
2007-10-24 15:18 GMT
OHh Ya işte duymak ve görmek istediğimiz şey sonunda Gerçekleşti.
Eğer Saygı İstiyorsan, Onu Kazanmalısın.. |
Xantier
Nereden: Turkey İzmir |
#256134
2007-10-24 15:46 GMT
müstahak şerefsizlere !
Ultima Online'da Role Play'ı canlandırmak adına... yakında geliyorum. Eski Erador'da unutulmaz Capture the flag sahnesi. http://img122.imageshack.us/img122/5013/er1sp4.jpg |
Neran
Nereden: Austria |
#256137
2007-10-24 16:13 GMT
@Cluster
BM'nin sunduğu hak, teskerenin çıkarılmasını olanaklı kılar, aksi takdirde doğrudan savaş ilan etmiş olursun Irak'a. Teskerenin kullanıldığının/kullanılacağının işaretidir o nedenle bunlar.
Mundus açılmış! Jaimerais être une larme pour naître de tes yeux, vivre sur tes joues et mourir sur tes lettres... Yaptığım yardımlar 56bye göredir. Özel olarak 55r konusunda herhangi bir yardım yapmıyorum. Lütfen 56bye geçiniz. |
Cluster
Nereden: Turkey Adana/Ceyhan |
#256138
2007-10-24 16:26 GMT
@Neran
Yok aslında.Kastettiğim çatıştığın bit grup kaçınca onu bir süre takip edebilirsin.Yani sıcak çatışma olayı diye biliyorum.
Ordunun dereleri aksa yukarı aksa Vermem seni ellere ordu üstüme kalksa sürmelim amman Oy Mehmedim Mehmedim sana küsüm demedim Beni sana gecmişler vallahi ben demedim sürmelim amman |
[Ragnar]
Nereden: Turkey Antalya |
#256139
2007-10-24 16:28 GMT
Beklediğimiz buydu işte!! Hele şükür!!
|
ikissyoudie12
Nereden: Turkey Bursa/Yıldırım |
#256142
2007-10-24 16:38 GMT
işte olay budur hadi bee yürü mehmetçik...
|
Akillis
Nereden: United States Kentucky - Seattle |
#256152
2007-10-24 18:39 GMT
Turkiye ne yaparsa yapsin, PKK'lar tukenmez arkadaslar ... Tabii ki sevindirici bir haber bilinen yerleri bombalamasi ama sadece orayla sinirli degil PKK grubu, daha bir suru bilinmiyen yerleri var bunlarin icinde Bagdat'ta bulunmakta... Bagdat'ada ABD sokmaz bizi ama ABD'de hatta butun dunya cok iyi biliyor ki Turkiye'nin cok saglam bir yer ordusu oldugunu o yuzden bizimde onlara Bagdat'i yedirmiyecegimizi ABD cok iyi bilmekte... Daha bilmediginiz cok olay var TR icinde gecen ... Asker cocuklari babalarina biraz baski yaparak anlattirmaya calissinlar ...
MSN/ICQ/AIM gibi programlar aracılığı ile destek olmuyorum. UO için gelmeyiniz. SphereWiki - Acemilerin scriptera dönüştüğü site. |
ultima.forever
Nereden: Turkey istanbul |
#256154
2007-10-24 18:59 GMT
Amerika Türkiye ye ile zaten savaşma gibi bir düşüncesi yok ama bu ordumuzun gücünden değil. Sırası gelirse hiç çekinmeden bizede savaş aça bu şerefsizler. Bu arada Türk ordusunun savaş gücü ABD karşısında en fazla 1-2 saat dayanır. fanatikliğe gerek yok.
|
Earl
Nereden: Turkey Göztepe. |
#256155
2007-10-24 19:00 GMT
Çok sevindirici bir haber
Akillis'de doğru söylemiş terör örgütlerini dağıtmak kolay değildir çünkü çoğu belli bir bölgeyle sınırlı kalmaz.
Aspirat primo fortuna labori Me duce tutus eris Vox populi vox dei Ad maiorem dei gloriam... Ad infinitum |
Akillis
Nereden: United States Kentucky - Seattle |
#256156
2007-10-24 19:09 GMT
@ultima.forever
Fanatiklik ya da vb. birsey degil bu ... Senin Turkiyenden konusuyoruz ve soylenenler gercekler ... Mesela sana bir olay anlatayim bunu bilirsiniz ama gercegini kimse bilmez ... Biliyorsunuz ki 1990 larda falan bir Amerikan bakaniyla, oglu Uludag'da kayboldu. Aramalar yapildi, ABD'liler hatta helikopterlerle gelip arama yaptilar havadan ve Bakanin oglu 15gun sonra bir magarada bir kediye sarilmis sekilde bulundu... Dusunun bir bakalim bir insan 15gun kediye sarilarak o sogukta canli kalabilir mi??? ve bunun asil amaci Turkiye'yi gozlemlemekti, ordularindan bilgi almak ya da vb. seyleri ogrenmek icin yapilmis bir gizli harekatti aslinda bu ABD'nin.
MSN/ICQ/AIM gibi programlar aracılığı ile destek olmuyorum. UO için gelmeyiniz. SphereWiki - Acemilerin scriptera dönüştüğü site. |
ultima.forever
Nereden: Turkey istanbul |
#256157
2007-10-24 19:13 GMT
tamamda usta bu sadece ABD nin bizi gözlediğini gösterir ki bu gayet normal zaten, kaldıki bu gün ABD uydudan isteği yeri görüyor. Benim anlatmaya çalıştığım TSK nın ABD askeri gücünün karşısında 1-2 saatte eriyeceği, ondan sonra ise partizan çatışmalar olur en fazla.
|
Akillis
Nereden: United States Kentucky - Seattle |
#256160
2007-10-24 19:26 GMT
Bence boyle konusma, TR ordusunda daha bilmediginiz cok cevherler var ozel yetistirilmis. Ordu'nun icinde olmadiginiz icin devletinde icinde olmadiginiz icin neler dondugunu tam bilmemektesiniz...
Istedigini gozetler diyorsun ama bunlarin hicbirini izin almadan yapamaz ABD ve bunuda cok iyi biliyor kendileri.
MSN/ICQ/AIM gibi programlar aracılığı ile destek olmuyorum. UO için gelmeyiniz. SphereWiki - Acemilerin scriptera dönüştüğü site. |
Mack |
#256161
2007-10-24 19:27 GMT
+1. Ayrıca Irak'ı 1-2 saatte senin dediğine göre eritemeyen ABD, Türkiye'yi hiç eritemez.
Kesme işareti niçin ' şeklinde çıkıyor?
|
ultima.forever
Nereden: Turkey istanbul |
#256164
2007-10-24 19:39 GMT
ırak ı nasıl eritemedi? bir sor bakalım ırak lılara askeri kuvvetleri kaç saat dayandı? saddam ın bir çok rus yapımı f-16 lardan fazla geri kalmayan bir çok uçağı vardı kaç tanesi havalandı? ayrıca dünyanın en büyük tank kuvvetlerinden biri olmuştur ırak her zaman peki noldu o tanklar? rus yapımı T model di hepsi? şimdi biz ABD yi 200 adet f16 mızla mı korkutuyoruz? kendi yaptıkları jetlerle onları vuracağımızı düşünen biri varsa gerçekten çok iyimser biriymiş. hala daha 2. dünya savaşında yapılmış alman mg leri kullanıyoruz, biraz belgesel izlemenizi tavsiye ederim. ve size bir örnek vereyim 2. dünya savaşında en iyi uçaklar alman uçaklarıydı ve 80.000 savaş uçakları vardı, yinede yetmedi. Bu gün bizim teknolojisi milatta kalmış 200 f16 mız var. ABD f22,f117,b1,b2 gibi bırakın görmeyi radara bile yakalanamayan uçakalra ve helikopterlere sahipken bizi bozuk para gibi harcarlar, heleki dünya savaşı gibi sivil yaşamların söz konusu olmadığı bir savaşa girersek ABD Türkiyede tek bir türk bile bırakmaz, barajları yıkıp suları zehirlese Türkiyede yaşam yüzde 10 un altına iner.
|
Mack |
#256165
2007-10-24 19:42 GMT
Irak en az bir gece karşılık verdi ABD'ye.
|
ultima.forever
Nereden: Turkey istanbul |
ve de ırak savaşında ABD nin sivil yaşama en az zarar vererek savaştığınıda hatırlatırım, ABD vatandaşları bile canlı kalkan için ırağa gittiler, kaldıki bir dünya savaşında bundan bahsedemeyiz, kimyasal ve biyolojik gazlar, nükleer silahlar, ağır bombardiman uçakları.... Abd 1945 te alman dresden şehrine ağır bombardiman uçaklarıyla saldırdı, tarih sayfalarında bu çok az yer alır çünki tarihi kazanan taraf yazar, o bombardimanda sadece sivil halk öldü, 1-2 saat süren bombardimanda 2 atom bombasında ölen insan toplamı kadar sivil öldü, sanırım 400 000 civarı bir rakamdı. böyle bir saldırıyı ABD isterse istanbulada isterse bagdatada düzenlerse sivil kayıp en az 2-3 milyon olur. B 52 den atılan akıllı füzeler yani patriotlar gibi bunlar ufak zarar verir sadece hedefi yok eder ve nokta atışı yapar, ama sivil halkın önemli olmadığı bir savaşta Allah korusun bu 3. dünya savaşıdır, bir patriottan çok daha ucuz olan 2-3 tonluk bir bomba 4-5 mahalleyi bir den haritadan siler, bunlardan 1000 lercesini aynı anda atabilecek boyuttadır ABD hava kuvvetleri.
|
















Akillis'de doğru söylemiş terör örgütlerini dağıtmak kolay değildir çünkü çoğu belli bir bölgeyle sınırlı kalmaz.


