Members
14.4
[function lootnpc]
newnpc <argv0>
new.p <p>
ref1 <new.uid>
new.food 999
new.tag0.p <new.p>
new.tag0.owner <src.uid>
new.tag0.sahip <src.uid>
src.tag0.lootnpc <new.uid>
ref1.events e_lootnpc
ref1.speech spk_lootnpc
newitem i_memory
new.attr 04
new.more1 04
new.more2 <serv.time>
new.morep <ref1.p>
new.color memory_ipet
new.timer -1
new.link <src.uid>
new.cont <ref1.uid>
ref1.flags <ref1.flags>&statf_pet
ref1.update
serv.newitem i_yardimci
ref1.equip <new>

[itemdef i_yardimci]
ID=i_memory
NAME=Loot NPC silme
TYPE=t_eq_script

ON=@Equip
timer=1

ON=@Timer
ref1=<cont.tag0.sahip>
ref2=<cont.uid>
forplayers 30
if (<isonline>)
	if (<ispk>) || (<iscriminal>)
	if (<ref2.id> == c_dog)
	ref2.say @,,1 Hav hav !
	ref2.sound 134
	endif
	ref2.face <uid>
	endif
endif
endfor

foritems 15
	if !(<tag0.baktim> == <ref2>)
	if (<type> == t_corpse) ||(<type> == t_gold)
		ref2.runto <p>
	endif
	endif
endfor

if (<cont.distance <ref1>> > 20)
cont.go <ref1.p>
ref1.sysmessage @,,1 <cont.name> uzak olduğu için yanınıza ışınlandı.
endif
  timer=3
  return 1

[events e_lootnpc]
ON=@CONTEXTMENUREQUEST
	if (<tag0.sahip> == <src.uid>)
    SRC.AddContextEntry 202,3000431
	else
    SRC.AddContextEntry 202,3000146,01
	endif
ON=@ContextMenuSelect
if (<argn>==202)
	if (<tag0.sahip> == <src.uid>) || (<src.isgm>)
	FINDLAYER.21.OPEN
	FACE <SRC>
	else
	endif
endif

on=@Death
hits <maxhits>
return 1

on=@Attack
return 1

on=@Gethit 
return 1

on=@Hit
return 1

on=@Hittry
return 1

on=@Spelleffect
return 1
on=@ItemStep
ref2=<tag0.sahip>
if (<act.type> == t_gold)
src.bounce <act>
ref2.sysmessage @,,1 <name> toplamda <src.gold> kadar gold topladı.
//src.runto <ref2.p>
src.findid.i_yardimci.timer 0
endif
if <act.type> == t_corpse)
ref3=<act>
ref4=<act.tag0.cesedim>
for 0 <eval <act.rescount>-1>
ref1=<uid.<act.findcont.<dlocal._for>>>
	if (<ref1.baseid> == i_gold)
	if !(<act.tag0.baktim> == <src.uid>)
	bounce <ref1>
	act.tag0.baktim <src.uid>
	//src.runto <ref2.p>
	src.findid.i_yardimci.timer 0
	ref2.sysmessage @,,1 <name> toplamda <src.gold> kadar gold topladı.
	endif
	else
	act.timerf 1,tag0.baktim <src.uid>
	//ref2.sysmessage @,,1 İçinde para yok 
	//src.runto <ref2.p>
	endif
endfor
endif

[SPEECH spk_lootnpc]
on=Guards

.lootnpc c_dog yazarak npcyi çıkarabilirsiniz.

Çevresinde gördüğü yerde olan paraları ve cesetlerin içindeki paraları toplamakla görevlidir.

Sistem geliştirile bilir. Loot ayarları yapılabilir. Bu kısımlar da kullanmak isteyen ayarlasın.

Üye Ol veya Giriş Yap

Bu forum başlığına mesaj atmak istiyorsanız hemen üye olun veya giriş yapın.