Expert
28.0
Teşekkürler hepinize arkadaşlar :)

@rufflar
kirlenmek güzeldir.

Nice mutlu yıllara... :)

Nice yaşlara =)

Ortadaki bilet senin için Arda.Koltuk numarasına dikkat...



Anemon : bana dogum günümde çeyrek milli piyango bileti bile almadılar adama maç bileti alıyolar ne şanslı yawww. (Aranızda para birleştirin dogum günümde bilet alın bna :D)
Ne ekersen onu biçersin.! dün benim doğum günümdü.
Mutlu yıllar KeLL.

U-Ser
21.9
@Syntax o film kargaşasına söylemeyi unuttum aslında konuyu açarken senden böyle bir şey isteyecektim.

@Kangloo; Lokmancım seninde doğum günün kutlu olsun kardeşim, nice mutlu yıllara dostum..

- Uyarı 1

Seçtiğiniz kelimelere dikkat edin.

Bu konu Tymaron tarafından düzenlendi(2011-12-23 20:09, 7 yıl önce)
Expert
28.0
İnkar etmedim zaten, dediğim gibi kirlenmek güzeldir. 5 kişi oynuyordu zaten hepsine de oynaması için hayvançocuğu gibi edit bastım. Çok çakalım ben.

Adamın üye olmasının tek nedeni Arda ya laf söylemek heralde.Kuyruk acısı neymiş Arda bunun?

Kangloo senin de geçmiş doğum günün kutlu olsun :)

Syntax : Adamın üye olmasının tek nedeni Arda ya laf söylemek heralde.Kuyruk acısı neymiş Arda bunun?

Kangloo senin de geçmiş doğum günün kutlu olsun :)

ISMAIL NIYE HAVA GIRIYOSUN HEMEN?! Arda'cim dogumgunun kutlu olsun canim, i reveal myself.

Yakalarsam affetmem biliyosun

Expert
28.0
Ata mı lan bu :D

U-Ser
21.9
ta kendisi :)

Bu konu kilitlenmiş ve yeni mesaj kabul edilmiyor.

Üye Ol veya Giriş Yap

Bu forum başlığına mesaj atmak istiyorsanız hemen üye olun veya giriş yapın.