Bugün Valor'un websitesine girip sistemleri inceleyin ve ardından diğer tüm sunucuların forumundaki öneriler kısmına göz atın. Pek çok oyuncunun Valor'da bulunan sistemleri önerdiğini göreceksiniz.

Türkiye'de bulunan tüm sunucular zırt pırt patlayan (vendordan eşya alınca vs.) ve kasan 6x client'e mahkum. Buna tek istisna ise Valor. Bu stabilliğimizin kaynağı ise networking'i başan yazılmış custom sphere versiyonumuz, sphere kaynak kodlarına gömülmüş script'lerimiz ve hafif yöntemler ile client'i bozmadan çalışan bağlantı programımız. Yıl 2016 ve Valor haricinde 16 sayfa runebook'u mysqlde tutabilen başka sunucu yoksa, oturup diğer sunucu açan kişilerin bu konudaki yeterliliğini sorgulamak lazım. Diğer sunucuların tamamı, kendi bağlantı programını kodlamaktan bile aciz...

Yine tüm diğer Sphere sunucular doğru dürüst bir uptime değerine sahip değilken Valor 80-90 gün gibi sürelere çıkıyor.

Sunucuyu açarken tüm oyuncularımıza söylediğim gibi, Valor'un amacı Nebula, Revolution gibi sadece ismiyle ve gerçek parayla eşya satarak prim yapan vasıfsız sunucuları ortadan kaldırarak tek sunucu haline gelmek. Bunu da zaman içerisinde başaracağımızdan şüphem yok.

Durum böyleyken Valor'un başka bir sunucunun gölgesi altında kaldığını iddia etmek biraz komik oluyor.

Bu söylediklerimden şüphesi olanlar, girip sunucuda biraz vakit geçirirlerse haklı olduğumu göreceklerdir.

www.valor.gen.tr

Bu konu Reinhard tarafından düzenlendi(2016-05-21 00:54, 3 yıl önce)
binlercedansözvar : nebula'nın gölgesinde ezilmeye mahkum bir server. onun için fake hesaplarla oyuncu dileniyorlar böyle.

** geçersiz mail, hesap kapatıldı /Gh


2016 yılında kayıt olup 2004 ten gelme insanlara laf sokmaya çalışan adamlar var bu Ultima Online ortamı hiç değişmeyecek, fake hesaplarla oyuncu dileniyorsun argumanını madem kullanıyorsun, önce gir bak adam ne zaman kayıt olmuş. Yıllardır buralardayız bazen oynuyoruz bazen entrikaları takip ediyoruz, cevap vermiyoruz çünkü yeni nesil hiç bir şeyden anlamıyor. Gerçekleri bilmeyen cahil insanlarla birlikte bu oyunu oynamak zorunda kalıyoruz . Bizim için acı verici nokta bu. Her save'de since 99 diyince gerçekten 99 dan beri nebula'nın aktif olduğunu zanneden bir kitle türedi. Onlar için üzülüyoruz bir yandan he he diyip geçiyoruz tartışılmaya değecek bir kitle değiller çünkü.
Biz bu oyunu hep oynadık bütün sunucuları denedik, İnsanların söylediği yalanlara gülerek baktık. Bize geçmişi hatırlatan tek sunucu var o da Valor. Bu sunucunun da tek bir hatası var diğer sunucular gibi oynayan insanlara yardım etmiyorlar. Parayla sunucu masraflarını çıkartalım ayağına zengin olmaya çalışmıyorlar. Bizim gibi bu oyuna yıllarını vermiş insanlar Valor da oynamaya devam edecek az oyuncu veya çok oyuncu olmasının bir önemi yok biz kendimize yetiyoruz zaten. Sadece salak insanların yorumlarını engellemeye çalışıyoruz. Hepimize İyi Oyunlar.

binlercedansözvar : nebula'nın gölgesinde ezilmeye mahkum bir server. onun için fake hesaplarla oyuncu dileniyorlar böyle.


Keşke nebula kendi gölgesinde kalmaya devam etseydi bende seve seve orda oynamaya devam ederdim. Hatta aklımda kalan birçok hatıram da nebula sayesinde olmuştur. Ama ultima online şuan öle bir duruma geldi ki hangi servere bakarsam bakayım oyuncular için setler verite - blackrock arası , silahlar +12-+15 mageler renkli robeleriyle. Craftlar shadow, silver oreleri çöp diye yerlere atıyor.Her playerin zaten kendi craftı var istediği seti 1 günde yapıyor. Nerede hardcore player ile causal playeri ayıracak durumlar? Nerede gerçekten craft ismini hakeden oyunda ticaret yapmaktan hoşlanan craftlar? Yıl 2016 olmuş nerede stabillik?

Kabullenmek lazım ultima online kitlesi oyuna fazla zaman ayıramam, yarın serverin kapanmayacağı ne malum diyerek PVP serverlarının 1 tık üstü bir server arıyor.Valor tarzı oldschool serverlar okadar ufak bir kitleye hitap ediyor ki o kitlede şuanda valoru ayakta tutmaya çalışan kitle.

Nebulayı benim için nebula yapan gold setimle +6 silahımla vesper-buc's gate arasında pklarla koşturmaca yaşadığım zamanlar olmuştur.Mytheril setli bir adam gördüğümde 'oha adamdaki özgüvene gel' diyip saatlerce kapışıp öldüremediğim dönemler.Herkesin üstünde mytheril seti gördüğüm dönemler değil.Bunu valor dışında sağlayan başka bir server varsa, stabilliği , adaleti ve güvenide sağlayabiliyorsa ben geçip oynamaya hazırım.

Minax Stronghold pazar günü 22:00'da fetihlere açılacaktır. Detaylar için:

http://forum.valor.gen.tr/index.php?topic=1125.msg10521#new

Şu zamana kadar oyuncu olarak bir katkım olamasa da, vakit bulduğumda ilk göz atacağım sunuculardansınız.

U-Ser
0.0
Bencede bir katkınız olsunda 96 botlu servera +1 oyuncu eklensin :)







Ctrl + f5 yaparsanız düzelir, hatayı bildirdiğiniz için teşekkürler. Oyuna girip page atarsanız bug bildirim ödülünüzü verebilirim.

Siteyi yapan arkadaş diğer sunucuların bağlantı programlarını kurmuş. Son yaşanan olaylardan sonra ftp bilgilerimizin tehlikede olabileceğini düşünerek ftp şifresini değiştirdim. Dolayısıyla online sayımızı siteye yazan programcık geçici olarak devre dışı kalmış...

@Ghlahn

Övgünüz için teşekkürler, umarım sunucuyu beğenirsiniz.

U-Ser
0.0
Önüne gelen herkese bug ödülü mü veriyorsunuz ?
ooo siz bu kafayla editte yaparsınız :)

serverinizda ilgi yok alaka yok kusura bakmayında o 96 online sayısı 4-5 gündür öyleydi hiç mi dikkat etmediniz arkadaş.
Yoksa milleti kandırmak tatlı mı geldi

Anasayfaya hiç bakmıyorum ki, oyuncular da genelde forumda takıldığından haber vermemişlerdir. Zaten uostat vb. siteler sphere portundan bilgi çektiği için doğru sayı hepsinde görünüyordur.

Sunucudaki hareketi facebook sayfamızdan takip edebilirsiniz;

https://www.facebook.com/Valor-UO-Shard-435913779932619/?fref=ts

İlgi alaka için de güncellemeler başlığına göz atabilirsiniz;

http://forum.valor.gen.tr/index.php?topic=492.0

Şimdiye kadar bu tür hataları bildiren herkese özel renkli bug bildirim şapkası verdik zaten.

Akşam açılan kale fethi sayesinde bayağı hareketli zamanlar geçirdik devamını bekliyoruz :yes

Minax Stronghold'u ele geçiren Apostle of Sins guild'ini tebrik ederiz. Fetihten görüntüler;

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=481349342055729&id=435913779932619

Bi açıklama yapsanız iyi olur?




Bildiğim kadarıyla .illegal yazarak oyunculardan ss alıyorlarmış. Bu demektir ki olay tamamen sphere tarafından kontrol ediliyor. Yani illegal yazıp bir oyuncuya target alırsanız, scriptler o kişiye özel bir paket atıyor. Bu paket connectore geldiğinde connector bu kişinin ekran görüntüsünü sitelerine yüklüyor.

Bunu onların sunucusuna bizim koyabilmemiz için sunucularını hackleyip scriptlerin içerisine .illegal diye komut koymamız lazım. Makinelerine girmiş olsak neden böyle bir şeyle uğraşalım zaten istediğimizi yaparız. Bunu yapmış olsak tüm bilgileri de elimizde olacağından herkesin şifresini değiştirmeleri gerekirdi. Değiştirdiler mi? Hayır. O komut herkes tarafından biliniyor muydu? Evet. Demek ki bunu biz yapmış olamayız.

Ek olarak adamların connectorunun üzerinde değişiklik yapmamız için elimizde kaynak kodu olması lazım. Elimizde kaynak kodu yok. Olsaydı bile biz böyle bir şey eklesek o anda güncelleme gelmesi gerekirdi. Hadi bunları yapsak bile yukarıda anlattığım gibi .illegal komutunu oyuna nasıl ekleyelim?

Kaldı ki ss çekme sistemini, aynı connectoru kullanan diğer sunucuların da kullandığı ispatlanmış. Nebula ve Eva PvP de aynı sistemi kullanıyormuş. Ancak Callidora ve Tns kullanmıyor. Yani bunu ercan zorla koymamış. Kendileri istemiş, adam da koymuş. Yazılımı dağıtırken kullanım şartlarını açıklamak rof uoya düşer. Ercan oyunculara ss çekildiğinin bilgisinin verilip verilmediğini bilemez.

Bu tür açıklamaları çok cahilce ve talihsiz buluyorum. Olay olduktan sonra, saatlerce düşünüp yapabildikleri savunma buysa epey üzücü. Madem kendileri bu kadar cahiller, bari bu tür açıklamaları az çok kafası çalışan bir arkadaşlarına yaptırsalardı. Zaten kanıtlar ortada, şikayet durumu olursa kurtuluşlarının olduğunu zannetmiyorum. Mahkemede hakime valor bizim serverda speed açtı derler artık...

Evaluate gibi dik durup yaptıklarını itiraf edip özür dileseler çok daha iyiydi.

Ayrıca bu tür akla ve mantığa uymayan karalamalara da ultima-strike'da izin verilmesi üzücü. İspatlanmasını geçtim iddia edilen şey yapılması imkansız bir olay.

ülkede iki gram yetkiye sahip olan akp kafasına başlıyor. propagandaya bak, forumlarda hiçbir posta izin verme, hepsini denetimden geçir, sıkabildiğin kadar sık.

iki başlık açıldı skandalla ilgili, hepsi de connectorün içinden çıktı. yukarıda dendiği gibi makineye sızan adam hangi gerekçeyle ss alma scripti yazsın ve üstüne 1000 kat efor sarfedip connector'u ss çekebilecek bir hale getirip ftp'ye upload etsin? hadi script yazılır da lan kimse mi sormaz inject edilecek şey üzerine neden bu denli efor sarfedilsin. sunucu hackleyen adam HANGİ gerekçeyle ss alma programı için kendini yırtsın? zarar verecek milyonlarca seçenek varken neden ss alıp üstüne kendisini ifşa etsin. manyak mı bu insanlar yahu? ya şu "hack" yalanına inanan cidden var mı merak ediyorum. offline gözetliyorum forumu birkaç gündür yazılanları takip ediyorum, akıl mantık almıyor yazılanları. yalvarıyorum şu olayları x, y sunucusundan bağımsız değerlendirin artık. ya bilgisayarınızda screenshot alıp yükleme programı var arkadaşlar farkında mısınız bilmiyorum. bundan daha tehlikeli ne olabilir ki? uo uzun zamandır oynamıyorum ama u-s'yi dolaşmak bir nevi alışkanlık oldu bende. eminim birçoğunuzda da böyle bir alışkanlık vardır, skandallar patladıktan sonraki ani online kullanıcı artışı bunu gösteriyor olsa gerek. bakın x sunucusu kötüdür y sunucusu iyidir demiyorum kesinlikle. ortada zararlı bir yazılım var, bitti yani bu kadar basit. istediğiniz sunucuda oynayın. karşılığında sizden ne alındığına dikkat edin. şuna iki gram ses çıkarın. skandal patladı diye sunucuyu bırakın anlamına gelmiyor bu, gidin sahibini uyarın biz istemiyoruz ss alınmasını veya connectorunuzu değiştirin deyin. bu kadar zor mu ses çıkarmak ya?

bakın mesela callidora bu olaylardan sonra gayet ılımlı bir açıklamayla "bilmiyorduk connectorumuzu değiştiriyoruz" dedi, bu bekleniyor insanlardan, takdir edilesi. diğerleri ise üstüne hala daha kavga çıkarma, çevreye bok atma derdinde. yahu kabul edin bari, özür dileyin zor mu şunu yapmak? ben mesela skandaldan sonra valor'un çıkıp "bizde böyle bir şey yok" demesini de yanlış buluyorum. doğru değil. ama meselenin x, y sunucusunun "karalama propagandasıyla" da alakası yok. ortada ZARARLI BİR YAZILIM var ve fanatikçe şunu savunuyorsunuz. yapmayın yahu. zaten uo artık ölü atı tekmelemeye dönüştü. bari şu rezilliklere göz yummayın artık.

@Reinhard cevabınız için teşekkür ederim.
Gerekli olan başvuru bugün tarafımca yapılmıştır.



bakalım sonucu ne olacak hep beraber göreceğiz

Üye Ol veya Giriş Yap

Bu forum başlığına mesaj atmak istiyorsanız hemen üye olun veya giriş yapın.