Hesabına erişemeyen eski üyeler Discord üzerinden yardım alabilir.
Members
14.4
[chardef c_ticaret]
ID=c_man
NAME=Komisyoncu
CAN=MT_USEHANDS|MT_EQUIP
CATEGORY=Civilized
SUBSECTION=Questers
DESCRIPTION=Human Male

ON=@Create
FLAGS=statf_invul
NPC=BRAIN_HUMAN
DEX=10
INT=10
STR=10
item i_robe
color colors_all

on=@dclick
if !(<src.tag0.gorev_1>)
src.ctag0.ticovendor <uid>
src.ticaretbaslat
else
src.dialog d_ticaret
endif
return 1

on=@Click
message @,,1 [Kara Ticareti]


[function ticaretbaslat]
dorand 8
	begin
	tag0.gorev britain,c_armorer,i_studded_gloves,<r50,80>,143,Britain askerleri senden büyük hizmetler bekliyor. Güvenlerini boşa çıkarma
	local.tpuan <eval <tag0.tpuan>*1000>
	local.para <f_moonsep 4,<tag0.gorev>>
	local.esya <f_moonsep 5,<tag0.gorev>>
	local.total <eval <dlocal.esya>*<dlocal.para>>
	tag0.gorevgold <eval <dlocal.total>+<dlocal.tpuan>>
	tag0.gorevgold_1 <eval <dlocal.total>+<dlocal.tpuan>>
	end
	begin
	tag0.gorev britain,c_alchemist,i_potion_curegreat,<r50,150>,141,Britain iksircileri hizmetlerinizin karşılığını fazlasıyla karşılayacaktır. Güvenlerini boşa çıkarma.
	local.para <f_moonsep 4,<tag0.gorev>>
	local.tpuan <eval <tag0.tpuan>*1000>
	local.esya <f_moonsep 5,<tag0.gorev>>
	local.total <eval <dlocal.esya>*<dlocal.para>>
	tag0.gorevgold <eval <dlocal.total>+<dlocal.tpuan>>
	tag0.gorevgold_1 <eval <dlocal.total>+<dlocal.tpuan>>
	end
	begin
	tag0.gorev britain,c_alchemist,i_potion_poisondeadly,<r50,150>,132,Britain iksircileri bir suikast peşinde heralde sizlerden zehirli iksirler bekliyor. Hizmetlerin karşılığınıda alacaksın. Güvenlerini boşa çıkarma
	local.para <f_moonsep 4,<tag0.gorev>>
	local.tpuan <eval <tag0.tpuan>*1000>
	local.esya <f_moonsep 5,<tag0.gorev>>
	local.total <eval <dlocal.esya>*<dlocal.para>>
	tag0.gorevgold <eval <dlocal.total>+<dlocal.tpuan>>
	tag0.gorevgold_1 <eval <dlocal.total>+<dlocal.tpuan>>
	end
	begin
	tag0.gorev britain,c_tailor,i_boots_Calf,<r50,150>,113,Britain terzileri bu aralar şatışı artan Boots Calf istiyor. Satışlar yükselmiş sende yardım et onlara hizmetinin karlığını alacaksın muhakkak. Güvenlerini boşa çıkarma
	local.para <f_moonsep 4,<tag0.gorev>>
	local.tpuan <eval <tag0.tpuan>*1000>
	local.esya <f_moonsep 5,<tag0.gorev>>
	local.total <eval <dlocal.esya>*<dlocal.para>>
	tag0.gorevgold <eval <dlocal.total>+<dlocal.tpuan>>
	tag0.gorevgold_1 <eval <dlocal.total>+<dlocal.tpuan>>
	end
	begin
	tag0.gorev jhelom,c_tailor,i_boots_Calf,<r50,150>,124,Jhelom terzileri bu aralar şatışı artan Boots Calf istiyor. Satışlar yükselmiş sende yardım et onlara hizmetinin karlığını alacaksın muhakkak. Güvenlerini boşa çıkarma
	local.para <f_moonsep 4,<tag0.gorev>>
	local.tpuan <eval <tag0.tpuan>*1000>
	local.esya <f_moonsep 5,<tag0.gorev>>
	local.total <eval <dlocal.esya>*<dlocal.para>>
	tag0.gorevgold <eval <dlocal.total>+<dlocal.tpuan>>
	tag0.gorevgold_1 <eval <dlocal.total>+<dlocal.tpuan>>
	end
	begin
	tag0.gorev britain,c_blacsmith,i_club,<r40,60>,100,Britain askerleri senden büyük hizmetler bekliyor. Güvenlerini boşa çıkarma
	local.para <f_moonsep 4,<tag0.gorev>>
	local.tpuan <eval <tag0.tpuan>*1000>
	local.esya <f_moonsep 5,<tag0.gorev>>
	local.total <eval <dlocal.esya>*<dlocal.para>>
	tag0.gorevgold <eval <dlocal.total>+<dlocal.tpuan>>
	tag0.gorevgold_1 <eval <dlocal.total>+<dlocal.tpuan>>
	end
	begin
	tag0.gorev britain,c_bowyer,i_bow,<r40,60>,109,Britain askerleri senden büyük hizmetler bekliyor. Güvenlerini boşa çıkarma
	local.para <f_moonsep 4,<tag0.gorev>>
	local.tpuan <eval <tag0.tpuan>*1000>
	local.esya <f_moonsep 5,<tag0.gorev>>
	local.total <eval <dlocal.esya>*<dlocal.para>>
	tag0.gorevgold <eval <dlocal.total>+<dlocal.tpuan>>
	tag0.gorevgold_1 <eval <dlocal.total>+<dlocal.tpuan>>
	end
	begin
	tag0.gorev yew,c_bowyer,i_bow,<r40,60>,98,Yew askerleri senden büyük hizmetler bekliyor. Güvenlerini boşa çıkarma
	local.para <f_moonsep 4,<tag0.gorev>>
	local.tpuan <eval <tag0.tpuan>*1000>
	local.esya <f_moonsep 5,<tag0.gorev>>
	local.total <eval <dlocal.esya>*<dlocal.para>>
	tag0.gorevgold <eval <dlocal.total>+<dlocal.tpuan>>
	tag0.gorevgold_1 <eval <dlocal.total>+<dlocal.tpuan>>
	end
enddo
//if (<src.isgm>)
if (<f_strm <src.region.name>,<f_moonsep 1,<tag0.gorev>>>)
ticaretbaslat
endif
//endif
vendorara
src.dialogclose d_ticaret
src.dialog d_ticaret

[function vendorara]
forchars 61444
ref2=<src.uid>
ref1=<uid>
if <f_strm <ref1.id>,<f_moonsep 2,<ref2.tag0.gorev>>>
if <f_strm <ref1.region.name>,<f_moonsep 1,<ref2.tag0.gorev>>>
ref2.tag0.gorevvendor <ref1>
return 1
endif
endif
endfor

[dialog d_ticaret]
50,50

bozobag 10,10,300,300
alphablack 20 20 280 280

dtext 30 30 0481 Görev bitiş şehri: <basharfbuyuk <f_moonsep 1,<tag0.gorev>>>
dtext 30 50 0481 Görev bitiş vendor: <uid.<tag0.gorevvendor>.name> <basharfbuyuk <uid.<tag0.gorevvendor>.job>>
dtext 30 70 0481 İstenilen eşya: <basharfbuyuk <serv.itemdef.<f_moonsep 3,<tag0.gorev>>.name>>
tilepic 250 90 <serv.itemdef.<f_moonsep 3,<tag0.gorev>>.id>>
dtext 30 90 0481 İstenilen miktar: <f_moonsep 4,<tag0.gorev>>
dtext 30 110 0481 Kazanılacak ödül: <f_bolukayir <dtag.gorevgold>>
if (<src.findid.i_gorevtimer>)
dtext 30 130 0481 Geçen sürede kaybedilen: <eval <dtag.gorevgold_1>/<findid.i_gorevtimer.dtag.moresi>> altın
dtext 30 150 0481 Kalan süre: <f_zamangoster <findid.i_gorevtimer.dmore1>>
else
dtext 30 130 0845 Görev kabul edilmemiş.
endif
dhtmlgump 23 170 275 105 1 1 <f_moonsep 6,<tag0.gorev>>

if !(<tag0.gorev_1>)
dtext 50 280 0481 Görevi kabul et
button 30 280 2117 2118 1 0 1
dtext 180 280 0481 Ticaret Puanı: <dtag.tpuan>
endif

if (<tag0.gorev_1>)
if (<src.tag0.tmenu>)
dtext 50 280 0481 Menü kapat
button 30 283 2117 2118 1 0 2
else
dtext 50 280 0481 Menü aç
button 30 283 2117 2118 1 0 2
endif
endif

if (<tag0.gorev_1>)
dtext 180 280 0481 Anlaşmayı iptal et
button 160 283 2117 2118 1 0 3


[dialog d_ticaret button]
on 1
ref1=<src.ctag0.ticovendor>
if (<ref1.distance <src.uid>> > 3)
src.sysmessage @,,1 <ref1.name> e uzaksınız.
return 1
endif
serv.newnpc c_llama_pack
ref1=<new>
new.p <src..p>
local.binekuid <new.uid>
src.tag0.gorevnpc <ref1>
//ref1.CAN=MT_RUN
ref1.events e_tico
ref1.tag0.sahip <src.uid>
ref1.maxhits 500
ref1.hits 500
ref1.dex 20
serv.newitem i_llama_g
ref1.equip <new>
serv.newitem i_memory
new.attr 04
new.more1 04
new.more2 <serv.time>
new.morep <uid.<local.binekuid>.p>
new.color memory_ipet
new.timer -1
new.link <src.uid>
new.cont <local.binekuid>
try uid.<local.binekuid>.flags <uid.<local.binekuid>.flags>&statf_pet
try uid.<local.binekuid>.update
src.tag0.gorev_1 1

src.findid.i_gorevtimer.remove
src.findid.i_llama_g.remove
SRC.NEWITEM I_gorevtimer
SRC.EQUIP <NEW>
src.events e_ticaret
sdialog d_ticaret

on 2
if (<src.tag0.tmenu>)
src.tag0.tmenu
else
src.tag0.tmenu 1
	sdailog d_ticaret_sure
endif

on 3
ref1 <tag0.gorevnpc>
serv.newitem i_backpack,1,<src.findlayer.29>
forcont <ref1.findlayer(layer_pack)> 0
cont <new>
endfor
src.findid.i_gorevtimer.remove
src.findid.i_llama_g.remove
src.dialogclose d_ticaret_sure
src.tag0.gorev_1

on 2
if (<src.tag0.tmenu>)
src.tag0.tmenu
else
src.tag0.tmenu 1
	sdialog d_ticaret_sure
endif


[itemdef i_llama_g]
name Guarded Attack
ID=I_MEMORY
TYPE=T_EQ_SCRIPT
WEIGHT=0
LAYER=LAYER_SPECIAL

on=@create
timer 60

on=@Timer
if (<cont.region.guarded> == 0)
cont.newnpc c_haydut
ref1=<new>
ref1.attack <cont>
cont.newnpc c_haydut_2
ref2=<new>
ref2.attack <cont>
endif
timer 60
return 1



[chardef c_haydut]
id c_man

on=@CREATE
resphysical 10
resfire 30
rescold 30
resenergy 30
respoison 30
timerf 60,remove
events e_hayd
fame 3000
karma -5000
dorand 5
name Unshde
name Mnian
name Ensda
name Qhnae
name Xndri
enddo
str 65
wrestling 1000
swordsmanship 1000
tactics 1000
dex 120
ITEMNEWBIE i_hat_kasa
color 04c2
ITEMNEWBIE i_daisho
color 04c2
ITEMNEWBIE i_leather_mempo
color 04c2
ITEMNEWBIE i_leather_do
color 04c2
ITEMNEWBIE i_leather_haidate
color 04c2
ITEMNEWBIE i_boots_thigh
color 04c2
ITEMNEWBIE i_mitts_ninja_leather
color 04c2
ITEMNEWBIE i_leather_hiro_sode
color 04c2
ITEMNEWBIE i_belt_ninja_leather
color 04c2
ITEM i_gold
amount {600,700}


[chardef c_haydut_2]
id c_man


on=@CREATE
resphysical 10
resfire 30
rescold 30
resenergy 30
respoison 30
timerf 60,remove
events e_hayd
fame 3000
karma -5000
dorand 5
name Jangy
name Franks
name Fotirni
name Pnahse
name Senobu
enddo
str 65
wrestling 1000
archery 1000
tactics 1000
dex 120
ITEMNEWBIE i_hat_kasa
color 0450
ITEMNEWBIE i_bow_composite
color 0450
ITEMNEWBIE i_jacket_ninja_leather
color 0450
ITEMNEWBIE i_boots_tabi
color 0450
ITEMNEWBIE i_hood_ninja_leather
color 0450
ITEMNEWBIE i_leather_mempo
color 0450
ITEMNEWBIE i_pants_ninja_leather
color 0450
ITEMNEWBIE i_mitts_ninja_leather
color 0450
ITEM i_gold
amount {600,700}

[events e_hayd]
on=@Click
message @,,1 [Haydut]


[events e_tico]
on=@Death
ref1=<tag0.sahip>
ref1.tag0.gorev
ref1.sysmessage @,,1 Görev başarısız olmuştur.
ref1.events -e_ticaret
ref1.tag0.gorevgold
ref1.tag0.gorev
ref1.tag0.gorevnpc
ref1.tag0.gorevvendor
trysrc <ref1> uid.<ref1>.dialogclose d_ticaret_sure
ref1.findid.i_gorevtimer.remove
ref1.findid.i_llama_g.remove


[itemdef i_gorevtimer]
name Ticaret Timer
ID=I_MEMORY
TYPE=T_EQ_SCRIPT
WEIGHT=0
LAYER=LAYER_SPECIAL

//on=@Create
//timer 1

on=@Equip
local.timer <eval <src.tag0.tpuan>+10>
local.mor <f_moonsep 4,<src.tag0.gorev>>
local.total <eval <dlocal.mor>*<dlocal.timer>>
more1 <dlocal.total>
tag0.moresi <dlocal.total>

on=@Timer
//if (<more> == 0)
//ref1=<cont.tag0.gorevnpc>
//cont.tag0.gorev
//cont.sysmessage @,,1 Görev başarısız olmuştur.
//cont.events -e_ticaret
//cont.tag0.gorevgold
//ref1.remove
//cont.tag0.gorev
//cont.tag0.gorevnpc
//cont.tag0.gorevvendor
//cont.tag0.gorev_1
//trysrc <cont> uid.<cont>.dialogclose d_ticaret_sure
//remove
//return 1
//endif
//local.sure <eval <cont.dtag.gorevgold_1>/<dtag.moresi>>
//more1  --
//cont.tag0.gorevgold -=<dlocal.sure>
timer 1
if (<cont.dtag.tmenu> == 1)
trysrc <cont> uid.<cont>.dialogclose d_ticaret_sure
trysrc <cont> uid.<cont>.sdialog d_ticaret_sure
endif
return 1

on=@Destroy
ref1=<cont.tag0.gorevnpc>
cont.tag0.gorev
cont.events -e_ticaret
cont.tag0.gorevgold
if (<ref1.hits> > 1)
ref1.remove
endif
cont.tag0.gorev
cont.tag0.gorevnpc
cont.tag0.gorevvendor
cont.tag0.gorev_1

[dialog d_ticaret_finished]
50,50

bozobag 10,10,300,120
alphablack 20 20 280 100

dtext 30 30 0481 Görev bitiş şehri: <basharfbuyuk <f_moonsep 1,<src.tag0.gorev>>> <name>
if (<id> == <f_moonsep 2,<src.tag0.gorev>>)
if (<uid> == <src.tag0.gorevvendor>)
dtext 30 50 0850 Görev bitiş vendor: <uid.<src.tag0.gorevvendor>.name> doğru!
else
dtext 30 50 0845 Görev bitiş vendor: <uid.<src.tag0.gorevvendor>.name> yalnış
endif
endif

dtext 50 90 0481 Görevi tamamla
button 30 93 2117 2118 1 0 1

[dialog d_ticaret_finished button]
on 1
if !(<src.tag0.gorev_1>)
src.sysmessage @,,1 Görevin başarısızlıkla sonuçlanmış.
return 1
endif
if (<src.distance <src.tag0.gorevnpc>> < 3)
src.sysmessage @,,1 Npcyi seçiniz!
src.targetf f_finished
else
src.sysmessage @,,1 <uid.<src.tag0.gorevnpc>.name> yakınlarınız da değil.
endif

[dialog d_ticaret_sure]
10,30

bozobag 10,10,300,100
alphablack 20 20 280 80
if (<src.findid.i_gorevtimer>)
dtext 30 20 0481 Geçen sürede kaybedilen: <eval <dtag.gorevgold_1>/<findid.i_gorevtimer.dtag.moresi>> altın
dtext 30 40 0481 Kalan süre: <f_zamangoster <findid.i_gorevtimer.dmore1>>
dtext 30 60 0481 Kazanılacak ödül: <f_bolukayir <dtag.gorevgold>>
else
dtext 30 50 0845 Görev bulunumuyor.
endif

tilepic 250 50 <serv.itemdef.<f_moonsep 3,<tag0.gorev>>.id>>

dtext 50 75 0481 Menü kapat
button 30 78 2117 2118 1 0 1

[dialog d_ticaret_sure button]
on 1
if (<src.tag0.tmenu>)
src.tag0.tmenu
else
src.tag0.tmenu 1
	sdialog d_ticaret_sure
endif

[function f_finished]
ref1=<argo>
if !(<ref1.owner> == <src.uid>)
src.sysmessage @,,1 Bu npc size ait değil
return 1
endif
if (<ref1> == <src.tag0.gorevnpc>)
for 0 <eval <ref1.findlayer.21.rescount>-1>
ref2=<uid.<ref1.findlayer.21>.findcont.<dlocal._for>>
	if (<ref2.baseid> == <f_moonsep 3,<src.tag0.gorev>>)
		if (<ref2.tag0.craftted> == 1)
		if (<ref2.amount> > 1)
		local.cc <ref2.amount>
		endif
		local.cc ++
		else
		src.sysmessage @,,1 İçinde sizin yapmadığınız eşyalar bulunuyor.
		return 1
		endif
	endif
	// else
// src.sysmessage @,,1 İçinde sizin yapmadığınız eşyalar bulunuyor.
// return 1
endif
endfor
src.finished <argo>,<dlocal.cc>

[function finished]
ref1=<argv0>
local.esya <argv1>
if (<dlocal.esya> >= <f_moonsep 4,<src.tag0.gorev>>)
src.newgold <src.dtag.gorevgold>
src.tag0.tpuan ++
local.komis <eval <eval <src.dtag.gorevgold>*5>/100>
src.consume <dlocal.komis> i_gold
src.sysmessage @,,1 Görev başarıyla tamamlandı!
src.sysmessage @,,1 Komisyoncunun ücreti kesilmiştir. Miktar <dlocal.komis> altındır.
src.events -e_ticaret
src.dialogclose d_ticaret_sure
src.tag0.gorevgold
ref1.remove
src.tag0.gorev
src.tag0.gorevnpc
src.tag0.gorevvendor
src.tag0.gorev_1
src.ctag0.basarili
src.findid.i_gorevtimer.remove

else
src.sysmessage @,,1 Yeterli miktarda eşya bulunmuyor. İçindeki miktar: <argv1>
return 1
endif

[events e_ticaret]
on=@CharDclick
ref1=<tag0.gorevvendor>
if (<act.istevent.e_npc_vendor>)
// if (<ref1>==<act>)
try uid.<act>.dialog d_ticaret_finished
endif

Biz sunucumuz da kara ticareti başlangıcı olarak minoc belirledik ve vendoru minoca kurduk.

Sizler kendinize göre ayarlaya bilirsiniz. Kazandıracak altın miktarını da kendinize göre ayarlaya bilirsiniz.
Diğer paylaştığım ticaret sisteminde ve bu sistemde tpuan ilişkisi aynıdır. Ticaret puanı*1000 olarak ek altın kazandırır.

c_ticaret

minoc şehrini kurmanız yeterlidir.


[FUNCTION BOZOBAG]
RESIZEPIC <argv[0]> <argv[1]> 5054 <argv[2]> <argv[3]>
CHECKERTRANS <eval <argv[0]>+10> <eval <argv[1]>+10> <eval <argv[2]>-20> <eval <argv[3]>-20>

diğer sistemlerde paylaşmamışım dialoglar gözükmezse diye bunu da ekleyin.

Bu konu 'Uur tarafından düzenlendi(2015-01-25 18:44, 9 yıl önce)

Üye Ol veya Giriş Yap

Bu forum başlığına mesaj atmak istiyorsanız hemen üye olun veya giriş yapın.