Merhaba, ben bir otonom agent yaptım. Kod yazma, düzenleme, bağlam yönetimi ve kalite kontrolü yapabiliyor, her türlü amaç için kullanabilirsiniz. 1 senedir hergün günde 18 saat kadar bu programla uğraştım, deneyip bana fikirlerinizi belirtirseniz çok mutlu olurum.
Geliştirmeme yardım etmek isterseniz /debug dump'ı gönderebilirsiniz. Harika olur.
Deepseek'i ücretsiz sunuyorum.
https://vato.tr/public/download/VatoAIAgent.rar (Vato AI Agent)
Hiçbir veriniz alınmaz, kaydedilmez. Çok hassas olduğum bir konudur.