Merhabalar, 10+ senenin ardından geri dönmeye niyetlendim. Eski bir pvp ciyim, çocukluğum gençliğim pvp serverlarda turnuva kazanarak geçti. En son evaluate de oynamıştım.

Bu kadar zaman sonra geri dönüp Pyramid-Eternia gibi serverlarda skill ve item kasmakla uğraşmak istemiyorum. Açıkcası derdim biraz action yapmak, duello atmak ve eski günlere gitmek. Ama Nimloth - Rampage ve Arcanum kapanmış sanırım. Nephilim var orada da online yok. 50 yazıyor ama 2-3 kişi anca var. 

Hiç önerebileceğiniz türk yada yabancı systec-willow-rest-evaluate pvp tarzında sphere 56b veya emsali, pvp nin ön planda olduğu az da olsa oyuncunun yer aldığı server var mı?

Destek olun yönlendirin beni abiler ablalar kardeşler..

Üye Ol veya Giriş Yap

Bu forum başlığına mesaj atmak istiyorsanız hemen üye olun veya giriş yapın.

Benzer Konular