Merhabalar, 10+ senenin ardından geri dönmeye niyetlendim. Eski bir pvp ciyim, çocukluğum gençliğim pvp serverlarda turnuva kazanarak geçti. En son evaluate de oynamıştım.
Bu kadar zaman sonra geri dönüp Pyramid-Eternia gibi serverlarda skill ve item kasmakla uğraşmak istemiyorum. Açıkcası derdim biraz action yapmak, duello atmak ve eski günlere gitmek. Ama Nimloth - Rampage ve Arcanum kapanmış sanırım. Nephilim var orada da online yok. 50 yazıyor ama 2-3 kişi anca var.
Hiç önerebileceğiniz türk yada yabancı systec-willow-rest-evaluate pvp tarzında sphere 56b veya emsali, pvp nin ön planda olduğu az da olsa oyuncunun yer aldığı server var mı?
Destek olun yönlendirin beni abiler ablalar kardeşler..