Merhabalar İhtiyar kurtlar :D Çorludan selamlar Hayırlı bayramlarınız olsun şimdiden yokmu güzel bi server oynayak harman kaldık uo ya
2005-04-10 10:22 vay be ne kadar zaman olmus