ip ban kaLdırma

Avatar
billabong U-Ser
0.0
Mesajlar: 5 GG WP: 0
arkada$Lar ip ßanı nasıL kaLdıraßLriz ?
ßuakdar kişi icnde bilen yokmu ?

Bu konu billabong tarafından düzenlendi(2008-02-02 21:57, 8 yıl önce)
KadhraS Novice
-13.0
Mesajlar: 1109 GG WP: 0
Modemi Tak Çıkar Static ip değilse ip ban kalkar static ip ise o sunucuya o bilgisayardan birdaha giremezsin.
Death Bringer Novice
3.0
Mesajlar: 470 GG WP: 0
oyundan .serv.unblockip xxxx olması lzm dene bi
Heredot U-Ser
0.0
Mesajlar: 94 GG WP: 0
.serv.blockip xxxxxxxxxx 0 yap
Avatar
billabong U-Ser
0.0
Mesajlar: 5 GG WP: 0
sağoLun kaLdırdm (:
Avatar
saane1 U-Ser
0.0
Mesajlar: 5 GG WP: 0
beyler bende ban yedim ip modemi restliom olmuyo.diğer serverlarda ban yiyince modem restliodum düzeliyodu :S
Avatar
Creteoun U-Ser
0.0
Mesajlar: 90 GG WP: 0
saane1 : beyler bende ban yedim ip modemi restliom olmuyo.diğer serverlarda ban yiyince modem restliodum düzeliyodu :S

Sen Yuzsuzmusun kı Adamlar Senı Banlamışlar Daha Ne Gırmeye Çalışıyorsun Servere Lutfen Bıraz Yuzun Varsa O Servere Birdaha Gırmessın Adamlar Resmen Senın Emegınle oynuyorlar ....
XabaLord U-Ser
0.0
Mesajlar: 34 GG WP: 0
sphere.iniden BLOCKIP i bul .adminden adamım ip ini öğren ordan kaldır ipini ..
Avatar
son_nefes400 U-Ser
0.0
Mesajlar: 50 GG WP: 0
amx_unban
Avatar
IbRhmDmR U-Ser
0.0
Mesajlar: 1 GG WP: 0
susnla
xD
Unknown U-Ser
0.0
Mesajlar: 155 GG WP: 0
serv.unblockip ip ban yiyen adres örneğin .serv.unblockip 127.0.0.1
Avatar
enoklu U-Ser
0.0
Mesajlar: 1 GG WP: 0
arkadaşlar cs 1.6da ban yedim modeme res atıom düzelmiyo lütfen acil söleyinn
Avatar
oskolot U-Ser
0.0
Mesajlar: 1 GG WP: 0
ARKADAŞLAR .serv.unlocklib xxxxxxxxx 0 diosunuz bi detaylı anlatırmısınız bide xxxxxxxx ne anlmadım detaylı anlatack ince ayrıntısına kdr yazsın +rep werıcem pls soleyın :( ++++++repppp

Bu konu oskolot tarafından düzenlendi(2010-07-05 13:19, 6 yıl önce)
RieL U-Ser
0.0
Mesajlar: 123 GG WP: 0
saane1 : beyler bende ban yedim ip modemi restliom olmuyo.diğer serverlarda ban yiyince modem restliodum düzeliyodu :S
İp ban ip ban demek değil.Her modeme rest attınmı ip değişiyor ordaki olay ethernet kartıyla alaka.
Avatar
fullham U-Ser
0.0
Mesajlar: 1 GG WP: 0
Beyler bakın dediklerinizden hiçbir şey anlamadım ok? bakın admınle konuştum banı kaldırdı fakat halen giremiorum modem res attım olmuo..yardım