Arkadaşlar, sitedeki https://www.ultima-strike.com/sayfa-id-2370.html buraya baktım. Onu yapamadım. Serverda biniyorum ama binek altımda gözükmüyor. 2-3 ay öncesine kadar burada bi arkadaş hayvanlara binmeyi güzel bi şekilde anlatmıştı ama şimdi o bölümü bulamıyorum. Hatta o arkadaş kurta binmeyi fln göstermişti. binen kişinin karakterinin Tam kafasının üstüne gelmesi için bi kaç kodda yazmıştı ama şimdi o başlığı bulamıyorum silinmiş olabilirmi arkadşlar.? Yada bana polar bear yada drake vertadası olan bi arkadaş varsa atabilirse çok iyi olur. Şimdiden saolun.

şimdi bende uçmak istiyorum...Her istediğini yapamazsın arkadaşım...Polar bear verdatası ilede olucak iş değil bu kurta binmek...Animasyonunu yapman lazım...Tam olarak oturması için...

ikissyoudie12 : şimdi bende uçmak istiyorum...Her istediğini yapamazsın arkadaşım...Polar bear verdatası ilede olucak iş değil bu kurta binmek...Animasyonunu yapman lazım...Tam olarak oturması için...

Seni uçururuz o kolay. sen yeterki iste. Ben polar bear datasıyla yaparım dediğimi göremeiyorum yazdığım yazıda.. onu polar beara binmek için demiştim. Yazdıklarımı bi iyi okusan anlarsın tam olark ne sorduğumu. BURDA Bİ ARKADAŞ GÜZEL Bİ ŞEKİLDE ANLATIYODU HEPSİNİ LİNKİNİ soruyorum. Bilmiyosan cvp yazmasan daha iyi olur.. Burdada herkez de bişi zannediyor kendini anlamıyorumki. Biri topic açsında ukala ukala cvp verelim diye bekliyor herkez. Ne yokuşa sürüyosunuz böyle herşeyi. 2 gün de 2 topic açtım, 10 tane cvp yazıldıysa 9u laf koymak ya.. ne iştir anlamadım.

O zaman sende benim yazılarımı iyice oku animasyonu hazırla bindirmek kolay iş...

her yardım edeni terslemeyin Soru sormaya korkar oldu millet

bu konuyla ilgili 30 tane topic açıldı.

carnage20 :
ikissyoudie12 : şimdi bende uçmak istiyorum...Her istediğini yapamazsın arkadaşım...Polar bear verdatası ilede olucak iş değil bu kurta binmek...Animasyonunu yapman lazım...Tam olarak oturması için...

Seni uçururuz o kolay. sen yeterki iste. Ben polar bear datasıyla yaparım dediğimi göremeiyorum yazdığım yazıda.. onu polar beara binmek için demiştim. Yazdıklarımı bi iyi okusan anlarsın tam olark ne sorduğumu. BURDA Bİ ARKADAŞ GÜZEL Bİ ŞEKİLDE ANLATIYODU HEPSİNİ LİNKİNİ soruyorum. Bilmiyosan cvp yazmasan daha iyi olur.. Burdada herkez de bişi zannediyor kendini anlamıyorumki. Biri topic açsında ukala ukala cvp verelim diye bekliyor herkez. Ne yokuşa sürüyosunuz böyle herşeyi. 2 gün de 2 topic açtım, 10 tane cvp yazıldıysa 9u laf koymak ya.. ne iştir anlamadım.

koptum

Xantier :
carnage20 :
ikissyoudie12 : şimdi bende uçmak istiyorum...Her istediğini yapamazsın arkadaşım...Polar bear verdatası ilede olucak iş değil bu kurta binmek...Animasyonunu yapman lazım...Tam olarak oturması için...

Seni uçururuz o kolay. sen yeterki iste. Ben polar bear datasıyla yaparım dediğimi göremeiyorum yazdığım yazıda.. onu polar beara binmek için demiştim. Yazdıklarımı bi iyi okusan anlarsın tam olark ne sorduğumu. BURDA Bİ ARKADAŞ GÜZEL Bİ ŞEKİLDE ANLATIYODU HEPSİNİ LİNKİNİ soruyorum. Bilmiyosan cvp yazmasan daha iyi olur.. Burdada herkez de bişi zannediyor kendini anlamıyorumki. Biri topic açsında ukala ukala cvp verelim diye bekliyor herkez. Ne yokuşa sürüyosunuz böyle herşeyi. 2 gün de 2 topic açtım, 10 tane cvp yazıldıysa 9u laf koymak ya.. ne iştir anlamadım.

koptum

+99 kere koptum :D

nası bi kurta binmek istersin? veya neresine ? uzun? geniş? baş? top?

şimdi bende uçmak istiyorum:
Bi item yaptırt timer ver [email protected]'in altınada move 2,0,0 ver ucursun seni xD

nuker : nası bi kurta binmek istersin? veya neresine ? uzun? geniş? baş? top?

arkadaşım akıllı ol adam bişey istemiş ne tersliyorsun sen ananın karnındamı öğrendin.

@carnage20
sanırım 56b de cu-shide diye bi kurt var ona binebiliyorsun

aklımda olan en iyi binilebilen kurt Cu Sidhe var. Onun uop unu bulup verdatana patchler 56b de mount vererek rahatlıkla binersin.

binilebilir tek wolf cursed wolftur onun uop dosyasını bulman lazım

inside uodan uopunu bulabilirsin tam olarak bilmiyorum ama yardımcı olam dedim başkları gibi laf koymak için durmadıgımz belli olsun ;) Bölleri Oldukca Buralrın Dadı kacar ama yavas yavas denize dökcez bunları anca öle kurtuluruz..

aslında patch halinde normal wolf un büyültülmüş hali var ama linki kırık malesef :(

Üye Ol veya Giriş Yap

Bu forum başlığına mesaj atmak istiyorsanız hemen üye olun veya giriş yapın.