Silindi
Edit..

Bu konu Kanglaoo tarafından düzenlendi(2008-01-21 15:07, 16 yıl önce)
:kork
:O_o
poff yemek yiyordum yaa..
iştah miştah kalmadı:ters
Ne bu bu bu nun cınsı ne :O_o ırkı ne

insanmı bu :huh

kendımden nefret edıyorum :huh
Gercektende tam yemek yiyordum raskol sagol istahimi actin.. :O_o
Silindi
Expert
14.3
Armağan bir de bununla her gece yatağa giriyor! :O_o
:bagirma
:kufurbaz
TheRaskol : Armağan bir de bununla her gece yatağa giriyor! :O_o

ayırmıştır abi kesin yatakları =) Yatılırmı Yaw (cinsel anlamı geçtim) Yanımda uyusa uyuyamam abi :D
Ya düşünsenize bununla evlisin gece işemeye kalmışın işiyip geri yatağa girerken bu mahlukat uyanıyo yüzüne azcık böle ışık vuruyo ıyyy valla direk bunalıma girer insan
ne bunalımı beee korkudan bayılır be insan tipe baak
Onu bunu birak aksam tecavüz eder diye tirsarsin.. xD
Ya ne var kadn hakkında öyle kötü seyler yaziyorsunuz...Gayet güzel sık seksi bir kadın yani...Sizi İlgilendirmez kimsenin özel hayati..
Armağanı n yerinde olmak istemezdim.Öcü nan bu :yes öcüüüü



Üye Ol veya Giriş Yap

Bu forum başlığına mesaj atmak istiyorsanız hemen üye olun veya giriş yapın.