Player ve level npclerini keserek level atlayıp üst levellerde açılan eşyta ve silahları kullanabilirsiniz... level 1 den başlayıp 12 ye kadar çıkıyor
//////////////////////////silahlar
///+18///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
[itemdef i_axe_double_18]
defname i_axe_double_18
value 13000
id i_axe_double
name +18 double axe
resources i_axe_double
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic double axes
description double axe of vanquishing
On=@Create
morey 130.0
attr attr_magic
hitpoints {130 131}
on=@click
message @1100,,1 [Level 3]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 3)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 3 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.swordsmanship> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
[itemdef i_axe_war_18]
defname i_axe_war_18
value 13000
id i_axe_war
name +18 war axe
resources i_axe_war
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic war axes
description war axe of vanquishing
On=@Create
morey 130.0
attr attr_magic
hitpoints {100 101}
on=@click
message @1100,,1 [Level 3]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 3)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 3 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.macefighting> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
src.events=+e_ignore
on=@unequip
src.events=-e_ignore
[itemdef i_CLUB_18]
defname i_CLUB_18
value 13000
id i_club
name +18 club
resources i_club
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic clubs
description club of vanquishing
On=@Create
morey 130.0
attr attr_magic
hitpoints {65 66}
On=@Damage
src.dropstam
on=@click
message @1100,,1 [Level 3]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 3)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 3 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.macefighting> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
[itemdef i_MACE_18]
defname i_MACE_18
value 13000
id i_mace
name +18 mace
resources i_mace
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic maces
description mace of vanquishing
On=@Create
morey 130.0
attr attr_magic
hitpoints {90 91}
on=@click
message @1100,,1 [Level 3]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 3)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 3 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.macefighting> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
[itemdef i_maul_18]
defname i_MAUL_18
value 13000
id i_maul
name +18 maul
resources i_maul
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic mauls
description maul of vanquishing
On=@Create
morey 130.0
attr attr_magic
hitpoints {90 91}
On=@Damage
src.dropstam
on=@click
message @1100,,1 [Level 3]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 3)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 3 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.macefighting> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
[itemdef i_PITCHFORK_18]
defname i_PITCHFORK_18
value 13000
id i_PITCHFORK
name +18 pitchfork
resources i_PITCHFORK
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic pitchforks
description pitchfork of vanquishing
dupelist 0e88
range=1,2
on=@unequip
src.events -e_spear
src.events -e_dismount
On=@Create
morey 130.0
attr attr_magic
hitpoints {41 70}
on=@click
message @1100,,1 [Level 3]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 3)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 3 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
src.events +e_spear
src.events +e_dismount
if (<src.fencing> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
[itemdef i_spear_short_18]
defname i_spear_short_18
value 13000
id i_spear_short
name +18 short spear
resources i_spear_short
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic short spears
description short spear of vanquishing
On=@Create
morey 130.0
attr attr_magic
hitpoints {90 91}
on=@click
message @1100,,1 [Level 3]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 3)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 3 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
src.events +e_spear
if (<src.fencing> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
On=@UnEquip
src.events -e_spear
[itemdef i_SPEAR_18]
defname i_SPEAR_18
value 13000
id i_spear
name +18 spear
resources i_spear
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic spears
description spear of vanquishing
dupelist 0f63
range=1,2
On=@Create
morey 130.0
attr attr_magic
hitpoints {31 80}
on=@click
message @1100,,1 [Level 3]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 3)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 3 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
src.events +e_spear
if (<src.fencing> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
src.events +e_dismount
On=@UnEquip
src.events -e_spear
src.events -e_dismount
[itemdef i_WAR_FORK_18]
defname i_WAR_FORK_18
value 13000
id I_WAR_FORK
name +18 war fork
resources i_WAR_FORK
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic war forks
description war fork of vanquishing
On=@Create
morey 130.0
attr attr_magic
hitpoints {135 136}
on=@click
message @1100,,1 [Level 3]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 3)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 3 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.fencing> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
src.events=+e_ignore
on=@unequip
src.events=-e_ignore
[itemdef i_CUTLASS_18]
defname i_CUTLASS_18
value 13000
id i_cutlass
name +18 cutlass
resources i_cutlass
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic cutlasses
description cutlass of vanquishing
On=@Create
morey 130.0
attr attr_magic
hitpoints {90 91}
on=@click
message @1100,,1 [Level 3]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 3)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 3 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.swordsmanship> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
src.events=+e_bleeding
on=@unequip
src.events=-e_bleeding
[itemdef i_KATANA_18]
defname i_KATANA_18
value 13000
id i_katana
name +18 katana
resources i_katana
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic katanas
description katana of vanquishing
On=@Create
morey 130.0
attr attr_magic
hitpoints {110 111}
on=@click
message @1100,,1 [Level 3]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 3)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 3 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.swordsmanship> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
src.events=+e_bleeding
on=@unequip
src.events=-e_bleeding
[itemdef i_KRYSS_18]
defname i_KRYSS_18
value 13000
id i_kryss
name +18 kryss
resources i_kryss
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic krysses
description kryss of vanquishing
On=@Create
morey 130.0
attr attr_magic
hitpoints {31 90}
on=@click
message @1100,,1 [Level 3]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 3)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 3 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.fencing> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
[itemdef i_SCIMITAR_18]
defname i_SCIMITAR_18
value 13000
id i_scimitar
name +18 scimitar
resources i_scimitar
description scimitar of vanquishing
subsection Magic scimitars
category Provisions - Weapons - Magic
On=@Create
hitpoints {31 100}
attr attr_magic
morey 130.0
on=@click
message @1100,,1 [Level 3]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 3)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 3 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.swordsmanship> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
src.events=+e_bleeding
on=@unequip
src.events=-e_bleeding
[itemdef i_BARDICHE_18]
defname i_BARDICHE_18
value 13000
id i_bardiche
name +18 bardiche
resources i_bardiche
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic bardiches
description bardiche of vanquishing
dupelist 0f4e
range=1,2
On=@Create
morey 130.0
attr attr_magic
hitpoints {31 100}
on=@click
message @1100,,1 [Level 3]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 3)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 3 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.swordsmanship> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
src.events +e_dismount
On=@unEquip
src.events -e_dismount
[itemdef i_HALBERD_18]
defname i_HALBERD_18
value 13000
id i_halberd
name +18 halberd
resources i_halberd
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic halberds
description halberd of vanquishing
dupelist 0143e
range=1,2
On=@Create
hitpoints {31 80}
attr attr_magic
morey 130.0
on=@click
message @1100,,1 [Level 3]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 3)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 3 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.swordsmanship> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
src.events +e_dismount
On=@unEquip
src.events -e_dismount
///+21//////////////////////////////
[itemdef i_axe_double_21]
defname i_axe_double_21
value 16000
id i_axe_double
name +21 double axe
resources i_axe_double
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic double axes
description double axe of vanquishing
On=@Create
morey 140.0
attr attr_magic
hitpoints {130 131}
on=@click
message @1100,,1 [Level 4]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 4)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 4 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.swordsmanship> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
[itemdef i_axe_war_21]
defname i_axe_war_21
value 16000
id i_axe_war
name +21 war axe
resources i_axe_war
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic war axes
description war axe of vanquishing
On=@Create
morey 140.0
attr attr_magic
hitpoints {100 101}
on=@click
message @1100,,1 [Level 4]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 4)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 4 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.macefighting> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
src.events=+e_ignore
on=@unequip
src.events=-e_ignore
[itemdef i_CLUB_21]
defname i_CLUB_21
value 16000
id i_club
name +21 club
resources i_club
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic clubs
description club of vanquishing
On=@Create
morey 140.0
attr attr_magic
hitpoints {65 66}
On=@Damage
src.dropstam
on=@click
message @1100,,1 [Level 4]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 4)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 4 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.macefighting> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
[itemdef i_MACE_21]
defname i_MACE_21
value 16000
id i_mace
name +21 mace
resources i_mace
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic maces
description mace of vanquishing
On=@Create
morey 140.0
attr attr_magic
hitpoints {90 91}
on=@click
message @1100,,1 [Level 4]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 4)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 4 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.macefighting> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
[itemdef i_maul_21]
defname i_MAUL_21
value 16000
id i_maul
name +21 maul
resources i_maul
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic mauls
description maul of vanquishing
On=@Create
morey 140.0
attr attr_magic
hitpoints {90 91}
On=@Damage
src.dropstam
on=@click
message @1100,,1 [Level 4]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 4)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 4 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.macefighting> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
[itemdef i_PITCHFORK_21]
defname i_PITCHFORK_21
value 16000
id i_PITCHFORK
name +21 pitchfork
resources i_PITCHFORK
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic pitchforks
description pitchfork of vanquishing
dupelist 0e88
range=1,2
on=@unequip
src.events -e_spear
src.events -e_dismount
On=@Create
morey 140.0
attr attr_magic
hitpoints {41 70}
on=@click
message @1100,,1 [Level 4]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 4)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 4 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
src.events +e_spear
src.events +e_dismount
if (<src.fencing> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
[itemdef i_spear_short_21]
defname i_spear_short_21
value 16000
id i_spear_short
name +21 short spear
resources i_spear_short
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic short spears
description short spear of vanquishing
On=@Create
morey 140.0
attr attr_magic
hitpoints {90 91}
on=@click
message @1100,,1 [Level 4]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 4)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 4 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
src.events +e_spear
if (<src.fencing> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
On=@UnEquip
src.events -e_spear
[itemdef i_SPEAR_21]
defname i_SPEAR_21
value 16000
id i_spear
name +21 spear
resources i_spear
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic spears
description spear of vanquishing
dupelist 0f63
range=1,2
On=@Create
morey 140.0
attr attr_magic
hitpoints {31 80}
on=@click
message @1100,,1 [Level 4]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 4)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 4 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
src.events +e_spear
if (<src.fencing> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
src.events +e_dismount
On=@UnEquip
src.events -e_spear
src.events -e_dismount
[itemdef i_WAR_FORK_21]
defname i_WAR_FORK_21
value 16000
id I_WAR_FORK
name +21 war fork
resources i_WAR_FORK
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic war forks
description war fork of vanquishing
On=@Create
morey 140.0
attr attr_magic
hitpoints {135 136}
on=@click
message @1100,,1 [Level 4]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 4)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 4 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.fencing> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
src.events=+e_ignore
on=@unequip
src.events=-e_ignore
[itemdef i_CUTLASS_21]
defname i_CUTLASS_21
value 16000
id i_cutlass
name +21 cutlass
resources i_cutlass
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic cutlasses
description cutlass of vanquishing
On=@Create
morey 140.0
attr attr_magic
hitpoints {90 91}
on=@click
message @1100,,1 [Level 4]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 4)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 4 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.swordsmanship> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
src.events=+e_bleeding
on=@unequip
src.events=-e_bleeding
[itemdef i_KATANA_21]
defname i_KATANA_21
value 16000
id i_katana
name +21 katana
resources i_katana
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic katanas
description katana of vanquishing
On=@Create
morey 140.0
attr attr_magic
hitpoints {110 111}
on=@click
message @1100,,1 [Level 4]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 4)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 4 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.swordsmanship> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
src.events=+e_bleeding
on=@unequip
src.events=-e_bleeding
[itemdef i_KRYSS_21]
defname i_KRYSS_21
value 16000
id i_kryss
name +21 kryss
resources i_kryss
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic krysses
description kryss of vanquishing
On=@Create
morey 140.0
attr attr_magic
hitpoints {31 90}
on=@click
message @1100,,1 [Level 4]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 4)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 4 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.fencing> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
[itemdef i_SCIMITAR_21]
defname i_SCIMITAR_21
value 16000
id i_scimitar
name +21 scimitar
resources i_scimitar
description scimitar of vanquishing
subsection Magic scimitars
category Provisions - Weapons - Magic
On=@Create
hitpoints {31 100}
attr attr_magic
morey 140.0
on=@click
message @1100,,1 [Level 4]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 4)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 4 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.swordsmanship> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
src.events=+e_bleeding
on=@unequip
src.events=-e_bleeding
[itemdef i_BARDICHE_21]
defname i_BARDICHE_21
value 16000
id i_bardiche
name +21 bardiche
resources i_bardiche
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic bardiches
description bardiche of vanquishing
dupelist 0f4e
range=1,2
On=@Create
morey 140.0
attr attr_magic
hitpoints {31 100}
on=@click
message @1100,,1 [Level 4]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 4)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 4 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.swordsmanship> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
src.events +e_dismount
On=@unEquip
src.events -e_dismount
[itemdef i_HALBERD_21]
defname i_HALBERD_21
value 16000
id i_halberd
name +21 halberd
resources i_halberd
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic halberds
description halberd of vanquishing
dupelist 0143e
range=1,2
On=@Create
hitpoints {31 80}
attr attr_magic
morey 140.0
on=@click
message @1100,,1 [Level 4]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 4)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 4 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.swordsmanship> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
src.events +e_dismount
On=@unEquip
src.events -e_dismount
/////////+24//////////////////////
[itemdef i_axe_double_24]
defname i_axe_double_24
value 18000
id i_axe_double
name +24 double axe
resources i_axe_double
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic double axes
description double axe of vanquishing
On=@Create
morey 150.0
attr attr_magic
hitpoints {130 131}
on=@click
message @1100,,1 [Level 5]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 5)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 5 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.swordsmanship> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
[itemdef i_axe_war_24]
defname i_axe_war_24
value 18000
id i_axe_war
name +24 war axe
resources i_axe_war
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic war axes
description war axe of vanquishing
On=@Create
morey 150.0
attr attr_magic
hitpoints {100 101}
on=@click
message @1100,,1 [Level 5]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 5)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 5 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.macefighting> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
src.events=+e_ignore
on=@unequip
src.events=-e_ignore
[itemdef i_CLUB_24]
defname i_CLUB_24
value 18000
id i_club
name +24 club
resources i_club
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic clubs
description club of vanquishing
On=@Create
morey 150.0
attr attr_magic
hitpoints {65 66}
On=@Damage
src.dropstam
on=@click
message @1100,,1 [Level 5]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 5)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 5 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.macefighting> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
[itemdef i_MACE_24]
defname i_MACE_24
value 18000
id i_mace
name +24 mace
resources i_mace
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic maces
description mace of vanquishing
On=@Create
morey 150.0
attr attr_magic
hitpoints {90 91}
on=@click
message @1100,,1 [Level 5]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 5)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 5 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.macefighting> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
[itemdef i_maul_24]
defname i_MAUL_24
value 18000
id i_maul
name +24 maul
resources i_maul
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic mauls
description maul of vanquishing
On=@Create
morey 150.0
attr attr_magic
hitpoints {90 91}
On=@Damage
src.dropstam
on=@click
message @1100,,1 [Level 5]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 5)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 5 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.macefighting> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
[itemdef i_PITCHFORK_24]
defname i_PITCHFORK_24
value 18000
id i_PITCHFORK
name +24 pitchfork
resources i_PITCHFORK
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic pitchforks
description pitchfork of vanquishing
dupelist 0e88
range=1,2
on=@unequip
src.events -e_spear
src.events -e_dismount
On=@Create
morey 150.0
attr attr_magic
hitpoints {41 70}
on=@click
message @1100,,1 [Level 5]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 5)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 5 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
src.events +e_spear
src.events +e_dismount
if (<src.fencing> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
[itemdef i_spear_short_24]
defname i_spear_short_24
value 18000
id i_spear_short
name +24 short spear
resources i_spear_short
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic short spears
description short spear of vanquishing
On=@Create
morey 150.0
attr attr_magic
hitpoints {90 91}
on=@click
message @1100,,1 [Level 5]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 5)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 5 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
src.events +e_spear
if (<src.fencing> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
On=@UnEquip
src.events -e_spear
[itemdef i_SPEAR_24]
defname i_SPEAR_24
value 18000
id i_spear
name +24 spear
resources i_spear
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic spears
description spear of vanquishing
dupelist 0f63
range=1,2
On=@Create
morey 150.0
attr attr_magic
hitpoints {31 80}
on=@click
message @1100,,1 [Level 5]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 5)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 5 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
src.events +e_spear
if (<src.fencing> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
src.events +e_dismount
On=@UnEquip
src.events -e_spear
src.events -e_dismount
[itemdef i_WAR_FORK_24]
defname i_WAR_FORK_24
value 18000
id I_WAR_FORK
name +24 war fork
resources i_WAR_FORK
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic war forks
description war fork of vanquishing
On=@Create
morey 150.0
attr attr_magic
hitpoints {135 136}
on=@click
message @1100,,1 [Level 5]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 5)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 5 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.fencing> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
src.events=+e_ignore
on=@unequip
src.events=-e_ignore
[itemdef i_CUTLASS_24]
defname i_CUTLASS_24
value 18000
id i_cutlass
name +24 cutlass
resources i_cutlass
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic cutlasses
description cutlass of vanquishing
On=@Create
morey 150.0
attr attr_magic
hitpoints {90 91}
on=@click
message @1100,,1 [Level 5]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 5)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 5 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.swordsmanship> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
src.events=+e_bleeding
on=@unequip
src.events=-e_bleeding
[itemdef i_KATANA_24]
defname i_KATANA_24
value 18000
id i_katana
name +24 katana
resources i_katana
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic katanas
description katana of vanquishing
On=@Create
morey 150.0
attr attr_magic
hitpoints {110 111}
on=@click
message @1100,,1 [Level 5]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 5)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 5 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.swordsmanship> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
src.events=+e_bleeding
on=@unequip
src.events=-e_bleeding
[itemdef i_KRYSS_24]
defname i_KRYSS_24
value 18000
id i_kryss
name +24 kryss
resources i_kryss
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic krysses
description kryss of vanquishing
On=@Create
morey 150.0
attr attr_magic
hitpoints {31 90}
on=@click
message @1100,,1 [Level 5]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 5)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 5 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.fencing> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
[itemdef i_SCIMITAR_24]
defname i_SCIMITAR_24
value 18000
id i_scimitar
name +24 scimitar
resources i_scimitar
description scimitar of vanquishing
subsection Magic scimitars
category Provisions - Weapons - Magic
On=@Create
hitpoints {31 100}
attr attr_magic
morey 150.0
on=@click
message @1100,,1 [Level 5]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 5)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 5 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.swordsmanship> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
src.events=+e_bleeding
on=@unequip
src.events=-e_bleeding
[itemdef i_BARDICHE_24]
defname i_BARDICHE_24
value 18000
id i_bardiche
name +24 bardiche
resources i_bardiche
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic bardiches
description bardiche of vanquishing
dupelist 0f4e
range=1,2
On=@Create
morey 150.0
attr attr_magic
hitpoints {31 100}
on=@click
message @1100,,1 [Level 5]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 5)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 5 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.swordsmanship> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
src.events +e_dismount
On=@unEquip
src.events -e_dismount
[itemdef i_HALBERD_24]
defname i_HALBERD_24
value 18000
id i_halberd
name +24 halberd
resources i_halberd
category Provisions - Weapons - Magic
subsection Magic halberds
description halberd of vanquishing
dupelist 0143e
range=1,2
On=@Create
hitpoints {31 80}
attr attr_magic
morey 150.0
on=@click
message @1100,,1 [Level 5]
message @48,,1 <name>
return 1
On=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> < 5)
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 5 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
else
if (<src.swordsmanship> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
if (<src.tactics> < 100.0)
src.sysmessage Bu silahi kullanacak beceriye sahip degilsiniz.
unequip
endif
src.events +e_dismount
On=@unEquip
src.events -e_dismount
///////////////////////////////////
[TEMPLATE bag_18]
CONTAINER=i_bag
CATEGORY=Item Templates
SUBSECTION=Random Weapons
DESCRIPTION=18
ITEM={ i_katana_18 1 i_halberd_18 1 i_bardiche_18 1 i_spear_18 1 i_maul_18 1 i_axe_double_18 1 i_axe_war_18 1 i_CLUB_18 1 i_MACE_18 1 i_PITCHFORK_18 1 i_spear_short_18 1 i_WAR_FORK_18 1 i_CUTLASS_18 1 i_KRYSS_18 1 i_SCIMITAR_18 1}
[TEMPLATE bag_21]
CONTAINER=i_bag
CATEGORY=Item Templates
SUBSECTION=Random Weapons
DESCRIPTION=18
ITEM={ i_katana_21 1 i_halberd_21 1 i_bardiche_21 1 i_spear_21 1 i_maul_21 1 i_axe_double_21 1 i_axe_war_21 1 i_CLUB_21 1 i_MACE_21 1 i_PITCHFORK_21 1 i_spear_short_21 1 i_WAR_FORK_21 1 i_CUTLASS_21 1 i_KRYSS_21 1 i_SCIMITAR_21 1}
[TEMPLATE bag_24]
CONTAINER=i_bag
CATEGORY=Item Templates
SUBSECTION=Random Weapons
DESCRIPTION=18
ITEM={ i_katana_24 1 i_halberd_24 1 i_bardiche_24 1 i_spear_24 1 i_maul_24 1 i_axe_double_24 1 i_axe_war_24 1 i_CLUB_24 1 i_MACE_24 1 i_PITCHFORK_24 1 i_spear_short_24 1 i_WAR_FORK_24 1 i_CUTLASS_24 1 i_KRYSS_24 1 i_SCIMITAR_24 1}
////////////////robeler
[itemdef i_robe_all]
NAMe=All Robe
TYPE=t_clothing
ID=i_robe
WEIGHT=5
ARMOR=80
ON=@Create
HITPOINTS=100
color=0484
attr=02
on=@click
message @1100,,1 [Level 4]
message @48,,1 All Robe
return 1
ON=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> > 3)
equip
else
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 3 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
return 1
endif
cont.events +e_allrobe
src.sysmessage @048,,1 All Robe Giydiniz...
ON=@unEquip
cont.events -e_allrobe
src.sysmessage @07a1,,1 Artik All Robe Korumasinda Degilsiniz
[events e_allrobe]
ON=@Spelleffect
if !(<restest 1 i_robe_hell>)
elseiF (<ARGN>=1)
sayua 036,0,0,0 * etkilenmez *
RETURN 1
ENDIF
if !(<restest 1 i_robe_hell>)
elseiF (<ARGN>=3)
sayua 036,0,0,0 * etkilenmez *
RETURN 1
ENDIF
if !(<restest 1 i_robe_hell>)
elseiF (<ARGN>=5)
sayua 036,0,0,0 * etkilenmez *
RETURN 1
ENDIF
if !(<restest 1 i_robe_hell>)
elseiF (<ARGN>=8)
sayua 036,0,0,0 * etkilenmez *
RETURN 1
ENDIF
if !(<restest 1 i_robe_hell>)
elseiF (<ARGN>=51)
sayua 036,0,0,0 * etkilenmez *
RETURN 1
ENDIF
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
[itemdef i_robe_hell]
NAMe=Hell Robe
TYPE=t_clothing
ID=i_robe
WEIGHT=5
ARMOR=80
ON=@Create
HITPOINTS=100
color=07ad
attr=02
on=@click
message @1100,,1 [Level 5]
message @48,,1 Hell Robe
return 1
ON=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> == 5)|| (<src.tag0.rutbe> == 6)|| (<src.tag0.rutbe> == 7)|| (<src.tag0.rutbe> == 8)|| (<src.tag0.rutbe> == 9)|| (<src.tag0.rutbe> == 10)|| (<src.tag0.rutbe> == 11)|| (<src.tag0.rutbe> == 12)
equip
else
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 5 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
return 1
endif
IF ( <SRC.MAGERY> < 97.9 )
var.msgrobe 0481
src.msgrobe En az 98 Magery'niz olmali
UNEQUIP
RETURN 1
ENDIF
IF ( <SRC.tactics> < 97.9 )
var.msgrobe 0481
src.msgrobe En az 98 Tactic'iniz olmali.
UNEQUIP
RETURN 1
ENDIF
IF ( <SRC.MEDITATION> < 97.9 )
var.msgrobe 0481
src.msgrobe En az 98 Meditation'unuz olmali.
UNEQUIP
RETURN 1
ENDIF
cont.events +e_hellrobe
src.sysmessage @048,,1 Hell Robe Giydiniz...
ON=@unEquip
cont.events -e_hellrobe
[events e_hellrobe]
ON=@Spelleffect
if !(<restest 1 i_robe_hell>)
elseiF (<ARGN>=1)
sayua 036,0,0,0 * etkilenmez *
RETURN 1
ENDIF
if !(<restest 1 i_robe_hell>)
elseiF (<ARGN>=3)
sayua 036,0,0,0 * etkilenmez *
RETURN 1
ENDIF
if !(<restest 1 i_robe_hell>)
elseiF (<ARGN>=5)
sayua 036,0,0,0 * etkilenmez *
RETURN 1
ENDIF
if !(<restest 1 i_robe_hell>)
elseiF (<ARGN>=8)
sayua 036,0,0,0 * etkilenmez *
RETURN 1
ENDIF
if !(<restest 1 i_robe_hell>)
elseiF (<ARGN>=51)
sayua 036,0,0,0 * etkilenmez *
RETURN 1
ENDIF
/////////////////////////////////////////
[itemdef i_robe_warlock1]
NAMe=Warlock Robe
TYPE=t_clothing
ID=i_robe
WEIGHT=5
ARMOR=50
ON=@Create
HITPOINTS=100
color=07a1
attr=02
on=@click
message @1100,,1 [Level 2]
message @48,,1 Warlock Robe
return 1
ON=@Equip
if (<src.tag0.rutbe> == 2) || (<src.tag0.rutbe> == 3) || (<src.tag0.rutbe> == 4) || (<src.tag0.rutbe> == 5)|| (<src.tag0.rutbe> == 6)|| (<src.tag0.rutbe> == 7)|| (<src.tag0.rutbe> == 8)|| (<src.tag0.rutbe> == 9)|| (<src.tag0.rutbe> == 10)|| (<src.tag0.rutbe> == 11)|| (<src.tag0.rutbe> == 12)
equip
else
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 2 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
return 1
endif
IF ( <SRC.MAGERY> < 97.9 )
var.msgrobe 0481
src.msgrobe En az 98 Magery'niz olmali
UNEQUIP
RETURN 1
ENDIF
IF ( <SRC.tactics> < 97.9 )
var.msgrobe 0481
src.msgrobe En az 98 Tactic'iniz olmali.
UNEQUIP
RETURN 1
ENDIF
IF ( <SRC.MEDITATION> < 97.9 )
var.msgrobe 0481
src.msgrobe En az 98 Meditation'unuz olmali.
UNEQUIP
RETURN 1
ENDIF
cont.events +e_warlockrobe
src.sysmessage @048,,1 Artık Clumsy Ve Feeblemind Buyuleriden Etkilenmiyorsunuz..
ON=@unEquip
cont.events -e_warlockrobe
[events e_warlockrobe]
ON=@Spelleffect
if !(<restest 1 i_robe_warlock1>)
elseiF (<ARGN>=1)
sayua 036,0,0,0 * etkilenmez *
RETURN 1
ENDIF
if !(<restest 1 i_robe_warlock1>)
elseiF (<ARGN>=3)
sayua 036,0,0,0 * etkilenmez *
RETURN 1
ENDIF
/////
[ITEMDEF i_robe_warrior]
DEFNAME=i_robe_warrior
NAME=Warrior Robe
ID=i_deathshroud
ARMOR=30
VALUE=75000
TYPE=t_clothing
on=@click
message @1100,,1 [Level 2]
message @48,,1 <name>
return 1
ON=@Create
HITPOINTS=100
color=4000
ON=@Gethit
IF (<src.findid.i_rune_clumsy>) || (<src.findid.i_rune_feeblemind>) || (<src.findid.i_rune_magic_arrow>) || (<src.findid.i_rune_weaken>)
src.findid.i_rune_clumsy.remove
src.findid.i_rune_feeblemind.remove
src.findid.i_rune_magic_arrow.remove
src.findid.i_rune_weaken.remove
on=@equip
IF ((<src.magery> > 40.0) || (<src.meditation> > 0.0)
SRC.SYSMESSAGE @0481 Warrior Olda Gell...
UNEQUIP
elseif (<src.tag0.rutbe> == 2) || (<src.tag0.rutbe> == 3) || (<src.tag0.rutbe> == 4) || (<src.tag0.rutbe> == 5)|| (<src.tag0.rutbe> == 6)|| (<src.tag0.rutbe> == 7)|| (<src.tag0.rutbe> == 8)|| (<src.tag0.rutbe> == 9)|| (<src.tag0.rutbe> == 10)|| (<src.tag0.rutbe> == 11)|| (<src.tag0.rutbe> == 12)
equip
else
UNEQUIP
src.sysmessage @07a1,,1 Bunu Sadece Level 2 ve Ustunde Olanlar Kullanabilir...
return 1
endif
//////////
[CHARDEF c_levelc]
NAME=Hell Corpse
SOUND=snd_monster_zombie1
ID=C_ZOMBIE
CAN=MT_RUN|MT_WALK
bloodcolor 0839
DAM=5,0
ARMOR=70
//shelter=r_spooky
TEVENTS=e_undead
CATEGORY=Monsters
SUBSECTION=Undeads
DESCRIPTION=Rotting Corpse
ON=@Spelleffect
if (<ARGN>=20)
sayua 036,0,0,0 * etkilenmez *
RETURN 1
ENDIF
ON=@Create
COLOR=07a3
NPC=brain_undead
events +e_pvp
tag0.rutbe 5
str 200
dex 220
INT 30
PARRYING={90.0 100.0}
MAGICRESISTANCE={100.0}
TACTICS={90.0 100.0
WRESTLING={120.0 130.0}
POISONING={300.0 700.0}
FAME={300 5000}
KARMA={-6000 -6200}
item=i_define_haritasi,R5
item=i_gold,5000
item=i_yuzuk_dex,R5
item=i_yuzuk_str,R5
On=@GetHit
if (<findid.i_rune_poison>) || (<findid.i_rune_poison_field>)
if (rand(3) == 1)
face
anim 17
effect 3,0376a,1,30,1
sound snd_spell_cure
findid.i_rune_poison.remove
findid.i_rune_poison_field.remove
sayuA 048,6,6,0 * zehir etkisini kaldirir *
endif
on=@click
message @048,,1 Kalan HP: <hits>
message @07a1,1,1 <name>
return 1
on=@death
if (<act.isplayer>)
act.tag0.apuan 15
src.act.dialogclose d_level
src.act.dialog d_level
act.tag0.pan +=<eval <act.tag0.apuan>>
if (<eval <act.tag0.pan>> > <eval <act.tag0.nextpuan>>) && (<act.tag0.lvl> < 13)
act.sysmessage @0785,1,1 Tebrikler, Level atladiniz... Ayarlar icin .level yazınız.
act.toplist
act.tag0.rutbe +=1
act.tag0.startpuan +=15
act.tag0.nextpuan +=<eval <eval <act.tag0.startpuan>*5>+15>
act.tag0.skillpoint +=100
endif
act.sysmessage @07a1,1,1 <name> Isimli corpseden <eval <act.tag0.apuan>> kadar puan kazandınız. Ayarlar icin .level yazınız.
endif
endif
//////////////////////////////
[CHARDEF 01016]
DEFNAME=c_levela
NAME=Hell Dragon
ID=c_DRAGON_small_red
DAM=15,20
ARMOR=20
CAN=MT_RUN|MT_WALK|MT_FIRE_IMMUNE|MT_FLY
RESOURCES=50 i_ribs_raw, 20 i_hide
FOODTYPE=25 t_meat_raw
//shelter=r_caves,r_dungeon
DESIRES=i_gold
AVERSIONS=r_civilization,r_water
bloodcolor 0846
CATEGORY=Monsters
SUBSECTION=Dragons and Drakes
DESCRIPTION=Wyvern
on=@click
message @048,,1 Kalan HP: <hits>
message @07a1,1,1 <name>
return 1
ON=@Create
COLOR=07ad
NPC=brain_dragon
STR={800 930}
DEX={170 190}
INT={51 90}
events +e_pvp
tag0.rutbe 6
MAGERY={350.0 380.0}
PARRYING={80.0 85.0}
MAGICRESISTANCE={65.0 80.0}
TACTICS={75.0 85.0}
WRESTLING={80.0 95.0}
FAME={2000 5000}
KARMA={-3000 -3999}
ITEMNEWBIE=i_spellbook
ADDSPELL=s_explosion
item=i_define_haritasi,R5
item=i_gold,5000
item=i_yuzuk_dex,R5
item=i_yuzuk_str,R5
item=i_yuzuk_int,R5
On=@GetHit
if (<findid.i_rune_poison>) || (<findid.i_rune_poison_field>)
if (rand(3) == 1)
face
anim 17
effect 3,0376a,1,30,1
sound snd_spell_cure
findid.i_rune_poison.remove
findid.i_rune_poison_field.remove
sayuA 048,6,6,0 * zehir etkisini kaldirir *
endif
if (<hits> < 50)
sayua 0481,1,1,2,0,eng,* kendini iyilestirir *
src.effect=1,1
effect=3,i_fx_heal_effect,6,35,1
sound snd_spell_greater_heal
hits=(<hits> + 75)
endif
ON=@Spelleffect
if (<ARGN>=28)
sayua 036,0,0,0 * etkilenmez *
RETURN 1
ENDIF
if (<ARGN>=38)
sayua 036,0,0,0 * etkilenmez *
RETURN 1
ENDIF
if (<ARGN>=39)
sayua 036,0,0,0 * etkilenmez *
RETURN 1
ENDIF
if (<ARGN>=46)
sayua 036,0,0,0 * etkilenmez *
RETURN 1
ENDIF
if (<ARGN>=47)
sayua 036,0,0,0 * etkilenmez *
RETURN 1
ENDIF
on=@death
if (<act.isplayer>)
act.dialogclose d_level
act.dialog d_level
act.tag0.apuan 20
act.levelac
act.tag0.pan +=<eval <act.tag0.apuan>>
if (<eval <act.tag0.pan>> > <eval <act.tag0.nextpuan>>) && (<act.tag0.lvl> < 13)
act.sysmessage @0785,1,1 Tebrikler, Level atladiniz... Ayarlar icin .level yazınız.
act.toplist
act.tag0.rutbe +=1
act.tag0.startpuan +=15
act.tag0.nextpuan +=<eval <eval <act.tag0.startpuan>*5>+15>
act.tag0.skillpoint +=100
endif
act.sysmessage @07a1,1,1 <name> Isimli dragondan <eval <act.tag0.apuan>> kadar puan kazandınız. Ayarlar icin .level yazınız.
endif
endif
///////////////
[chardef c_levelb]
DEFNAME c_evil_soldier
NAME #NAMES_HUMANMALE
ID c_man
CAN mt_walk|mt_run|mt_usehands|mt_equip|MT_FLY
DAM=20,60
ARMOR=60
Category Civilized
Subsection New Npc
Description Diemaster1
On=@Create
NPC brain_human
COLOR 083ea
TITLE Evil Soldier
STR {250 350}
DEX {200 210}
INT {20 100}
KARMA -6000
FAME {500 1000}
events +e_pvp
tag0.rutbe 3
Anatomy 100.0
Healing 100.0
Wrestling 100.0
Tactics 100.0
Magicresistance 80.0
Swordsmanship 100.0
Armslore 100.0
Itemnewbie i_platemail_chest
Color 0455
Itemnewbie i_platemail_gloves
Color 0455
Itemnewbie i_platemail_gorget
Color 0455
Itemnewbie i_platemail_leggings
Color 0455
Itemnewbie i_platemail_arms
Color 0455
Itemnewbie i_platemail_helm
Color 0455
Itemnewbie i_shield_heater
Color 0455
Itemnewbie i_katana_vanq
Color 0455
itemnewbie i_cape
Color 0455
Item i_mt_horse_brown_lt
Color 0455
Name Evil Horse
item=i_define_haritasi,R5
item=i_gold,5000
On=@GetHit
if (<findid.i_rune_poison>) || (<findid.i_rune_poison_field>)
if (rand(3) == 1)
face
anim 17
effect 3,0376a,1,30,1
sound snd_spell_cure
findid.i_rune_poison.remove
findid.i_rune_poison_field.remove
sayuA 048,6,6,0 * zehir etkisini kaldirir *
endif
ON=@HIT
if (rand(5) == 1)
sound snd_spell_poison
src.poison 1000
sAYUA 075f,6,6,1 * Kiliciyla Zehirler *
src.sysmessage Kilic Darbesiyle siddetli derece zehirlendiniz.
return 1
endif
endif
on=@click
message @048,,1 Kalan HP: <hits>
message @07a1,1,1 <name>
return 1
on=@death
if (<act.isplayer>)
serv.allclients levelac
act.tag0.apuan 10
act.levelac
act.tag0.pan +=<eval <act.tag0.apuan>>
if (<eval <act.tag0.pan>> > <eval <act.tag0.nextpuan>>) && (<act.tag0.lvl> < 13)
act.sysmessage @0785,1,1 Tebrikler, Level atladiniz... Ayarlar icin .level yazınız.
act.toplist
act.tag0.rutbe +=1
act.tag0.startpuan +=15
act.tag0.nextpuan +=<eval <eval <act.tag0.startpuan>*5>+15>
act.tag0.skillpoint +=100
endif
act.sysmessage @07a1,1,1 <name> Isimli askerden <eval <act.tag0.apuan>> kadar puan kazandınız. Ayarlar icin .level yazınız.
endif
endif
SRC.EFFECT=3,i_fire_column,6,15,1
if (<findlayer(25)>)
findlayer(25).remove
endif
////////////////////////////////
[CHARDEF 01023]
DEFNAME=c_leveld
NAME=Imp
ID=C_MONGBAT
SOUND=snd_MONSTER_MNGBAT1
ICON=i_pet_mongbat
DAM=6,9
ARMOR=10
RESOURCES=3 i_ribs_raw, 6 i_hide
CAN=MT_FLY|MT_WALK
FOODTYPE=9 t_meat_raw
DESIRES=C_M_IMP
//shelter=r_caves,r_dungeon,r_spooky
AVERSIONS=r_civilization,r_water
on=@click
message @048,,1 Kalan HP: <hits>
message @07a1,1,1 <name>
return 1
ON=@Create
COLOR=07ad
STR={80 100}
DEX={61 80}
INT={86 110}
events +e_pvp
tag0.rutbe 3
PARRYING={50.0 60.0}
MAGERY={40.0 60.0}
MAGICRESISTANCE={35.0 50.0}
TACTICS={45.0 60.0}
WRESTLING={60.0 75.0}
NPC=brain_monster
FAME={500 1000}
KARMA={-2000 -2999}
item=i_define_haritasi,R5
item=i_gold,5000
item=i_yuzuk_int,R5
On=@GetHit
if (<findid.i_rune_poison>) || (<findid.i_rune_poison_field>)
if (rand(3) == 1)
face
anim 17
effect 3,0376a,1,30,1
sound snd_spell_cure
findid.i_rune_poison.remove
findid.i_rune_poison_field.remove
sayuA 048,6,6,0 * zehir etkisini kaldirir *
endif
CATEGORY=Monsters
SUBSECTION=Miscellaneous
DESCRIPTION=Imp
on=@death
if (<act.isplayer>)
serv.allclients levelac
act.tag0.apuan 5
act.levelac
act.tag0.pan +=<eval <act.tag0.apuan>>
if (<eval <act.tag0.pan>> > <eval <act.tag0.nextpuan>>) && (<act.tag0.lvl> < 13)
act.sysmessage @0785,1,1 Tebrikler, Level atladiniz... Ayarlar icin .level yazınız.
act.toplist
act.tag0.rutbe +=1
act.tag0.startpuan +=15
act.tag0.nextpuan +=<eval <eval <act.tag0.startpuan>*5>+15>
act.tag0.skillpoint +=100
endif
act.sysmessage @07a1,1,1 <name> Isimli askerden <eval <act.tag0.apuan>> kadar puan kazandınız. Ayarlar icin .level yazınız.
endif
endif
SRC.EFFECT=3,i_fire_column,6,15,1
if (<findlayer(25)>)
findlayer(25).remove
endif
//////////////////////////////////
[function levelac]
src.dialogclose d_level
src.dialog d_level
[dialog d_level]
745, -65
nomove
resizepic 70 70 5054 200 90
if (<src.tag0.rutbe> == 1)
src.tag0.rutbeisim Level 1
elseif (<src.tag0.rutbe> == 2)
src.tag0.rutbeisim Level 2
elseif (<src.tag0.rutbe> == 3)
src.tag0.rutbeisim Level 3
elseif (<src.tag0.rutbe> == 4)
src.tag0.rutbeisim Level 4
elseif (<src.tag0.rutbe> == 5)
src.tag0.rutbeisim Level 5
elseif (<src.tag0.rutbe> == 6)
src.tag0.rutbeisim Level 6
elseif (<src.tag0.rutbe> == 7)
src.tag0.rutbeisim Level 7
elseif (<src.tag0.rutbe> == 8)
src.tag0.rutbeisim Level 8
elseif (<src.tag0.rutbe> == 9)
src.tag0.rutbeisim Level 9
elseif (<src.tag0.rutbe> == 10)
src.tag0.rutbeisim Level 10
elseif (<src.tag0.rutbe> == 11)
src.tag0.rutbeisim Level 11
elseif (<src.tag0.rutbe> > 12)
src.tag0.rutbeisim Level 12
endif
dhtmlgump 75 70 200 100 0 0 <def.br><def.br><def.bfont_red> Level : <def.bfont_green><src.tag0.rutbeisim> <def.br><def.br><def.bfont_red> Sonraki Level : <def.bfont_green><eval <src.tag.pan>>/<eval <src.tag0.nextpuan>>
[dialog d_level button]
on=0
src.dialog d_level
return 1
////////////////////
[ITEMDEF i_lebelb]
DEFNAME=i_levelb
ID=3796
NAME=Level Bilgi Tasi
ON=@create
color=0810
type=0
attr=attr_move_never
timer 1
ON=@click
message @07a1 <name>
return 1
ON=@dclick
IF ( <DISTANCE> < 4 )
SRC.SFX 555
DIALOG d_levelb
ELSE
SRC.sms Yaklasiniz!
RETURN 1
ENDIF
RETURN 1
[dialog d_levelb]
50,50
nomove
PAGE 0
resizepic 185 73 5054 280 450
resizepic 200 90 9300 250 415
button 215 465 2714 2715 1 0 1
text 220 100 <eval 1100> 0
text 220 126 <eval 0100> 1
text 220 151 <eval 0810> 2
text 220 176 <eval 0810> 3
text 220 201 <eval 0810> 4
text 220 226 <eval 0810> 5
text 220 251 <eval 0810> 6
text 220 276 <eval 0810> 7
text 220 301 <eval 0100> 8 //07d3
text 220 326 <eval 0810> 9
text 220 351 <eval 0810> 10
text 220 376 <eval 0810> 11
text 220 401 <eval 0810> 12
text 220 426 <eval 0810> 13
text 240 465 <eval 1100> 14
[dialog d_levelb text]
Level Item Ve Npc Bilgileri
Level 2
+15 Silahlar
Warrior Robe
Warlock Robe
Ice Robe
Fire Robe
Arcane Ostard
Level 3
+18 Silahlar
All Robe
5snde 3 hp arttiran takilar
Sunset Set
Unicorn
2.Sayfa
[dialog d_levelb button]
onbutton=0
src.sms Level Itemleri Gelistiriliyor
onbutton 1
src.dialogclose d_levelb
src.dialog d_levelb2
endif
/////////////////////////////////////////
[dialog d_levelb2]
50,50
nomove
PAGE 0
resizepic 185 73 5054 280 450
resizepic 200 90 9300 250 415
button 215 465 2714 2715 1 0 1
text 220 100 <eval 1100> 0
text 220 126 <eval 0100> 1
text 220 151 <eval 0810> 2
text 220 176 <eval 0810> 3
text 220 201 <eval 0810> 4
text 220 226 <eval 0810> 5
text 220 251 <eval 0810> 6
text 220 276 <eval 0100> 7
text 220 301 <eval 0810> 8 //07d3
text 220 326 <eval 0810> 9
text 220 351 <eval 0810> 10
text 220 376 <eval 0810> 11
text 220 401 <eval 0810> 12
text 220 426 <eval 0100> 13
text 240 465 <eval 1100> 14
[dialog d_levelb2 text]
Level Item Ve Npc Bilgileri
Level 4
+21 Silahlar
+5 Stat Veren Takilar
Dagonic Set
Flam Robe
Nightmare
Level 5
+24 Silahlar
+5 Str +5 Hits Veren Takilar
Hell Set
Hell Robe
Hell Steed
Diger Leveller Duzenleniyor
1.Sayfa
[dialog d_levelb2 button]
onbutton=0
src.sms Level Itemleri Gelistiriliyor
onbutton 1
src.dialog d_levelb
src.dialogclose d_levelb2
endif
[function rutbeevent]
forplayers 99999
if (<account.plevel> == 1)
events +e_pvp
endif
endfor
[dialog d_rutbe]
-20, 55
nomove
resizepic 70 70 2620 345 445
gumppic 300 250 5545
if (<src.tag0.rutbe> == 1)
src.tag0.rutbeisim Level 1
elseif (<src.tag0.rutbe> == 2)
src.tag0.rutbeisim Level 2
elseif (<src.tag0.rutbe> == 3)
src.tag0.rutbeisim Level 3
elseif (<src.tag0.rutbe> == 4)
src.tag0.rutbeisim Level 4
elseif (<src.tag0.rutbe> == 5)
src.tag0.rutbeisim Level 5
elseif (<src.tag0.rutbe> == 6)
src.tag0.rutbeisim Level 6
elseif (<src.tag0.rutbe> == 7)
src.tag0.rutbeisim Level 7
elseif (<src.tag0.rutbe> == 8)
src.tag0.rutbeisim Level 8
elseif (<src.tag0.rutbe> == 9)
src.tag0.rutbeisim Level 9
elseif (<src.tag0.rutbe> == 10)
src.tag0.rutbeisim Level 10
elseif (<src.tag0.rutbe> == 11)
src.tag0.rutbeisim Level 11
elseif (<src.tag0.rutbe> > 12)
src.tag0.rutbeisim Level 12
endif
dhtmlgump 120 100 300 340 0 0 <def.bfont_red> Adı : <def.bfont_green><src.name> <def.br><def.br> <def.bfont_red>Hesap Adi : <def.bfont_green><src.account.name> <def.br><def.br><def.bfont_black>----------------------------- <def.br><def.br><def.bfont_red> Kills : <def.bfont_green><eval <eval(<tag.puan_action>)>><def.br><def.br><def.bfont_red> Olum Sayisi : <def.bfont_green><eval <src.tag.deaths>> <def.br><def.br><def.bfont_black>----------------------------- <def.br><def.br><def.bfont_red> Level : <def.bfont_green><src.tag0.rutbeisim> <def.br><def.br><def.bfont_red> Puan : <def.bfont_green><eval <src.tag.pan>>/<eval <src.tag0.nextpuan>><def.br><def.bfont_red><def.br> Skill Point : <def.bfont_green><eval <src.tag0.skillpoint>><def.bfont_red><def.br><def.br><def.bfont_black>-----------------------------
dhtmlgump 120 430 150 170 0 0 <def.br><def.br> <def.bfont_red>Skill Point Al <def.br><def.br>
dhtmlgump 120 455 150 170 0 0 <def.br><def.br> <def.bfont_red>Skill Arttır <def.br><def.br>
button 100 450 2714 2715 1 0 9
button 100 475 2714 2715 1 0 8
[dialog d_rutbe button]
on=0
src.sysmessage @0785,1,1 Menu Kapandı.
onbutton=9
src.dialog d_spchange
src.sysmessage @031,1,1 Lutfen Bekleyiniz..
onbutton=8
src.dialog d_skillver
src.sysmessage @031,1,1 Lutfen Bekleyiniz..
[dialog d_spchange]
0, 0
nomove
resizepic 70 70 5054 410 55
resizepic 80 80 9300 390 35
dhtmlgump 80 89 150 150 0 0 <def.bfont_red> Nekadar Ceviriceksiniz :
dtextentry 240 89 160 30 49 1 Buraya yaziniz_
button 438 88 4006 4007 1 0 1
[dialog d_spchange button]
on=0
src.dialog d_rutbe
on=1
if (strmatch('<argtxt[1]>','')
src.sysmessage @07a1,1,1 Lutfen Boş Bırakmayınız.
src.dialog d_spchange
return 1
endif
if !(<isnum <argtxt[1]>>)
src.sysmessage @07a1,1,1 Lutfen Sadece Rakam Kullanınız.
src.dialog d_spchange
return 1
endif
if ((strlen(<argtxt[1]>) > 5)
src.sysmessage @07a1,1,1 En Fazla 5 haneli rakam yazabilirsiniz.
src.dialog d_spchange
return 1
endif
if (<eval <argtxt[1]>> > <eval <src.tag0.skillpoint>>)
src.sysmessage @07a1,1,1 Yeterli Skill pointiniz yok.
src.dialog d_spchange
return 1
endif
if (<eval <argtxt[1]>> > 65000)
src.sysmessage @07a1,1,1 Bir Seferde En Fazla 65000 Skill pointi cevirebilirsiniz.
src.dialog d_spchange
return 1
endif
src.tag0.skillpoint -=<eval <argtxt[1]>>
src.sysmessage @07a1,1,1 <eval <argtxt[1]>> Kadar skill pointinizi cevirdiniz iyi oyunlar.
src.newitem i_spci
src.act.tag.sp <eval <argtxt[1]>>
src.act.bounce
src.act.update
[dialog d_skillver2]
0, 40
nomove
resizepic 50 0 5054 550 101
resizepic 60 10 9300 530 81
gumppic 75 20 5545
gumppic 510 20 5054
dtext 250 40 49 <serv.name> Shard
[dialog d_skillver2 button]
on=0
src.dialog d_rutbe
src.dialogclose d_skillver
[dialog d_skillver]
0, 95
nomove
resizepic 50 50 5054 550 470
resizepic 60 60 9300 530 450
var0.y 80
for 0 20
button 80 <eval <var0.y>> 2117 2118 1 0 <eval <local._for>+1>
dhtmlgump 103 <eval <var0.y>> 150 20 0 0 <def.bfont_green><serv.skill.<eval <local._for>>.name> <<serv.skill.<eval <local._for>>.name>>
var0.y +=20
endfor
var0.y 80
for 21 41
button 250 <eval <var0.y>> 2117 2118 1 0 <eval <local._for>+1>
dhtmlgump 273 <eval <var0.y>> 150 20 0 0 <def.bfont_green><serv.skill.<eval <local._for>>.name> <<serv.skill.<eval <local._for>>.name>>
var0.y +=20
endfor
var0.y 80
for 42 48
button 420 <eval <var0.y>> 2117 2118 1 0 <eval <local._for>+1>
dhtmlgump 443 <eval <var0.y>> 150 20 0 0 <def.bfont_green><serv.skill.<eval <local._for>>.name> <<serv.skill.<eval <local._for>>.name>>
var0.y +=20
endfor
//dhtmlgump 420 300 150 250 0 0 <def.bfont_red>Her Basışta 0,1 skill artar. <def.br><def.br><def.br><def.bfont_cyan> Hell pvp Shard
[dialog d_skillver button]
on=0
src.dialog d_rutbe
on 1 50
IF (<<serv.skill.<eval <local._for>>.name>> = 1200)
SRC.SYSMESSAGE @0785,1,1 Yeteneginiz Ust Limite Geldi...
ELSE
if !(<src.tag0.skillpoint> <= 0)
src.bugcheck
var0.argn <argn> - 1
try src.<serv.skill.<eval <var0.argn>>.name> <<serv.skill.<eval <var0.argn>>.name>> + 1
src.sysmessage @0481 <serv.skill.<eval <var0.argn>>.name> skilliniz 0.1 Arttirildi
sdialog d_skillver
src.tag0.skillpoint -=10
return 1
else
src.dialogclose d_skillver
src.sysmessage @0785,1,1 Yeterince Skill Pointiniz Bulunmamakta.
return 1
endif
[itemdef i_spci]
id i_deed
name Skill Point Deed
on=@create
color 0803
on=@click
message @0799,1,1 [<eval <tag0.sp>>]
message @07a1,1,1 Skill Point Deed
return 1
on=@dclick
if (<topobj.uid> != <src.uid>)
src.sysmessage @786,1,1 Skill Point Deed'leri sadece cantanızdayken kullanabilirsiniz.
return 1
endif
src.sysmessage @786,1,1 <eval <tag0.sp>> Kadar skill point size aktarildi. Kullanmak icin .level yazınız.
src.tag0.skillpoint +=<eval <tag0.sp>>
remove
[function bugcheck]
if (<eval <src.tag0.skillpoint>> < 0)
src.tag0.skillpoint 0
endif
[function level]
if (<eval <src.tag0.skillpoint>> < 0)
src.tag0.skillpoint 0
endif
src.sysmessage @0785,1,1 Merhaba <src.name>! Level bilgileriniz cikan menude gosterilmektedir.
src.dialogclose d_rutbe
src.dialog d_rutbe
[function Levelbilgi]
if (<tag0.rutbe> == 1)
src.sysmessage @07A1 Leveliniz 1
src.sysmessage @1100 Su Anki Puaniniz <eval <src.tag.pan>> Sonraki Levele Gecmek Icin Gerekli Puan <eval <src.tag0.nextpuan>>
elseif (<tag0.rutbe> == 2)
src.sysmessage @07A1 Leveliniz 2
src.sysmessage @1100 Su Anki Puaniniz <eval <src.tag.pan>> Sonraki Levele Gecmek Icin Gerekli Puan <eval <src.tag0.nextpuan>>
elseif (<tag0.rutbe> == 3)
src.sysmessage @07A1 Leveliniz 3
src.sysmessage @1100 Su Anki Puaniniz <eval <src.tag.pan>> Sonraki Levele Gecmek Icin Gerekli Puan <eval <src.tag0.nextpuan>>
elseif (<tag0.rutbe> == 4)
src.sysmessage @07A1 Leveliniz 4
src.sysmessage @1100 Su Anki Puaniniz <eval <src.tag.pan>> Sonraki Levele Gecmek Icin Gerekli Puan <eval <src.tag0.nextpuan>>
elseif (<tag0.rutbe> == 5)
src.sysmessage @07A1 Leveliniz 5
src.sysmessage @1100 Su Anki Puaniniz <eval <src.tag.pan>> Sonraki Levele Gecmek Icin Gerekli Puan <eval <src.tag0.nextpuan>>
elseif (<tag0.rutbe> == 6)
src.sysmessage @07A1 Leveliniz 6
src.sysmessage @1100 Su Anki Puaniniz <eval <src.tag.pan>> Sonraki Levele Gecmek Icin Gerekli Puan <eval <src.tag0.nextpuan>>
elseif (<tag0.rutbe> == 7)
src.sysmessage @07A1 Leveliniz 7
src.sysmessage @1100 Su Anki Puaniniz <eval <src.tag.pan>> Sonraki Levele Gecmek Icin Gerekli Puan <eval <src.tag0.nextpuan>>
elseif (<tag0.rutbe> == 8)
src.sysmessage @07A1 Leveliniz 8
src.sysmessage @1100 Su Anki Puaniniz <eval <src.tag.pan>> Sonraki Levele Gecmek Icin Gerekli Puan <eval <src.tag0.nextpuan>>
elseif (<tag0.rutbe> == 9)
src.sysmessage @07A1 Leveliniz 9
src.sysmessage @1100 Su Anki Puaniniz <eval <src.tag.pan>> Sonraki Levele Gecmek Icin Gerekli Puan <eval <src.tag0.nextpuan>>
elseif (<tag0.rutbe> == 10)
src.sysmessage @07A1 Leveliniz 10
src.sysmessage @1100 Su Anki Puaniniz <eval <src.tag.pan>> Sonraki Levele Gecmek Icin Gerekli Puan <eval <src.tag0.nextpuan>>
elseif (<tag0.rutbe> == 11)
src.sysmessage @07A1 Leveliniz 11
src.sysmessage @1100 Su Anki Puaniniz <eval <src.tag.pan>> Sonraki Levele Gecmek Icin Gerekli Puan <eval <src.tag0.nextpuan>>
elseif (<tag0.rutbe> > 11)
src.sysmessage @07A1 Leveliniz 11 Ve Ustu
src.sysmessage @1100 Su Anki Puaniniz <eval <src.tag.pan>> Sonraki Levele Gecmek Icin Gerekli Puan <eval <src.tag0.nextpuan>>
endif
[plevel 1]
level
levelbilgi
/////////////////////////////////////////////Rutbe uLlala/////////////////////////////
[events e_pvp]
on=@click
if (<tag0.rutbe> == 1)
message @07A1 [ Level 1 ]
elseif (<tag0.rutbe> == 2)
message @07A1 [ Level 2 ]
elseif (<tag0.rutbe> == 3)
message @07A1 [ Level 3 ]
elseif (<tag0.rutbe> == 4)
message @07A1 [ Level 4 ]
elseif (<tag0.rutbe> == 5)
message @07A1 [ Level 5 ]
elseif (<tag0.rutbe> == 6)
message @07A1 [ Level 6 ]
elseif (<tag0.rutbe> == 7)
message @07A1 [ Level 7 ]
elseif (<tag0.rutbe> == 8)
message @07A1 [ Level 8 ]
elseif (<tag0.rutbe> == 9)
message @07A1 [ Level 9 ]
elseif (<tag0.rutbe> == 10)
message @07A1 [ Level 10 ]
elseif (<tag0.rutbe> == 11)
message @07A1 [ Level 11 ]
elseif (<tag0.rutbe> > 12)
message @07A1 [ Level 12 ]
endif
on=@death
if (<act.isplayer>)
act.tag0.kill +=1
tag0.deaths +=1
if (<fame> > 300) && (<memoryfindtype.memory_harmedby>) && (<act.isplayer>) && (<act.uid> != <uid>) && (0<act.npc> == 0) && (<src.isplayer>)
serv.allclients sysmessage @07a1,1,1 <src.name>, <src.act.name> Tarafindan <region.name> civarlarında öldurulmuştur.
db.connect
db.execute "INSERT INTO olum (olen, olduren, yer, saat) VALUES('<name>','<act.name>','Tarafindan <region.name>','<serv.rtime>')"
src.levelac
act.tag0.puan_action +=1
act.tag0.apuan 3
act.levelac
act.toplist
act.tag0.pan +=<eval <act.tag0.apuan>>
if (<eval <act.tag0.pan>> > <eval <act.tag0.nextpuan>>) && (<act.tag0.lvl> < 13)
act.sysmessage @0785,1,1 Tebrikler, Level atladiniz... Ayarlar icin .level yazınız.
act.toplist
act.tag0.rutbe +=1
act.tag0.startpuan +=15
act.tag0.nextpuan +=<eval <eval <act.tag0.startpuan>*5>+15>
act.tag0.skillpoint +=100
endif
act.sysmessage @07a1,1,1 <name> Isimli askerden <eval <act.tag0.apuan>> kadar puan kazandınız. Ayarlar icin .level yazınız.
endif
endif
Total votes: 0
Sunucular 20 saat önce
Sunucular 3 gün önce
Sunucular 6 gün önce
Sunucular 1 hafta önce
Ultima Online 1 hafta önce
Ultima Online 3 hafta önce
Ultima Online 3 hafta önce
Sphere Scripting 3 hafta önce
Ultima Online 3 hafta önce
Off Topic 1 ay önce
Sunucular 1 ay önce
2024-10-31 22:47
2024-10-14 17:45
2024-09-26 14:21
2024-07-08 22:50
2024-07-08 22:34
2024-06-19 22:05
2024-06-01 02:19
2024-05-31 21:17
Yorumlar (0)