// Extra combat flags to control the fight (default:0, 0.55i compatible)
// COMBAT_NODIRCHANGE 00001 // Not rotate player when fighting (like was in 0.51a)
// COMBAT_FACECOMBAT 00002 // Allow faced combat only (recommended)
// COMBAT_PREHIT 00004 // allow prehit for close combat. first hit is instant (delay 0.1sec)
// COMBAT_USE_RESISTANCE 00008 // use character props RES* against oldfashioned damage types
// COMBAT_SPECIALDAMAGE 00010 // use character tags TAG.*DAMAGE to apply additional damage
// COMBAT_DCLICKSELF_UNMOUNTS 00020 // unmount horse when dclicking self while in warmode
// COMBAT_ALLOWHITFROMSHIP 00040 // Allow attacking opponents from ships
// COMBAT_OSIDAMAGEMOD 00080 // modify weapon damage OSI-style (taking anatomy, tactics, lumberjacking into account)
// COMBAT_ARCHERYCANMOVE 00100 // firing bow while moving
// COMBAT_STAYINRANGE 00200 // abort attack swing when out of range instead of waiting to come back in range
//
// COMBAT_STACKARMOR 01000 // If a region is covered by more than one armor part, all AR will count
// COMBAT_TARGETTEDHIT 02000 // Allows setting of preferred hit area by TAG.HITPREFERENCE
//CombatFlags=
CombatFlags=0100
0 Kullanıcı
Bulunamadı.
Ultima Online 1 gün önce
Sphere Scripting 4 gün önce
Ultima Online 4 gün önce
Ultima Online 1 hafta önce
Duyurular 2 hafta önce
Sunucular 3 hafta önce
Ultima Online 3 hafta önce
Ultima Online 3 hafta önce
Ultima Online 1 ay önce
Ultima Online 1 ay önce
Sunucular 1 ay önce
Sunucular 1 ay önce
2024-10-31 22:47
2024-10-14 17:45
2024-09-26 14:21
2024-07-08 22:50
2024-07-08 22:34
2024-06-19 22:05
2024-06-01 02:19
2024-05-31 21:17
archercanmove diye bir flag var dediğini yapabilirsin equip ve unequipte flag verip sildirerek
Teşekkürler. peki sadece tek bir yay üzerinde bunu kullanabilirmiyiz?