<ul class="thumb">
<li> <a href="#"> src="thumb1.jpg" alt="" /> </ a> </ p>
<li> <a href="#"> src="thumb2.jpg" alt="" /> </ a> </ p>
<li> <a href="#"> src="thumb3.jpg" alt="" /> </ a> </ p>
<li> <a href="#"> src="thumb4.jpg" alt="" /> </ a> </ p>
<li> <a href="#"> src="thumb5.jpg" alt="" /> </ a> </ p>
<li> <a href="#"> src="thumb6.jpg" alt="" /> </ a> </ p>
<li> <a href="#"> src="thumb7.jpg" alt="" /> </ a> </ p>
<li> <a href="#"> src="thumb8.jpg" alt="" /> </ a> </ p>
<li> <a href="#"> src="thumb9.jpg" alt="" /> </ a> </ p>
</ ul>
ul.thumb (
float: left;
List-style: none;
margin: 0; padding: 10px;
width: 360px;
)
ul.thumb p (
margin: 0; padding: 5px;
float: left;
konum: göreli; / * Set mutlak konumlandırma taban * koordine /
width: 110px;
height: 110px;
)
ul.thumb Li img ismiyle bir dizin (
width: 100px; height: 100px; / * * küçük küçük boyutları ayarla /
-ms-interpolasyon mod: bicubic; / * Fix IE Bicubic Ölçekleme * için /
border: 1px solid # DDD;
padding: 5px;
background: # f0f0f0;
konum: mutlak;
left: 0; top: 0;
)
ul.thumb Li img.hover (
background: (thumb_bg.png) no-repeat merkezi merkezi / * Görüntü duraksamak etkisi üzerinde artalan olarak kullanılacak URL
border: none; / * alın sınırın üstünde uçmak üzerine * kurtulmak /
)
$ ( "ul.thumb Li"). sallanmak (function () (
bu görüntü kalır $ (this). CSS (( 'z-kütüğü':'10 ')); / yüksek bir z-endeks değeri Ekle * * Yukarı /
$ (this)) ( 'img ismiyle bir dizin' bulmak.. addClass ( "sallanmak"). stop (), daha sonra "sallanmak" nin sınıf Ekle * durdurmak animasyon kuyruk buildup * /
. canlandırabiliriz ((
110px ', / * marginTop:' Bir sonraki 4 hat dikey * Bu görüntü hizalamak olacak /
marginLeft: '-110px',
top:'50% ',
Sol:%'50 ',
genişlik:'174px ', / * Set yeni genişliği * /
height:'174px ', / * Set yeni yükseklik * /
padding:'20px '
200 of "), 200); / * Bu değeri" ne kadar hızlı ve hızla bu duraksamak yavaş * animates /
), Function () (
$ (this). CSS (( 'z-kütüğü':'0 ')); / * Z-INDEX geri 0 * Set /
$ (this)) ( 'img ismiyle bir dizin' bulmak.. removeClass ( "sallanmak"). durdurmak () / * çıkarın "sallanmak" sınıf, daha sonra animasyon kuyruk buildup * durdurmak /
. canlandırabiliriz ((
marginTop:'0 ', / * Set hizalamayı geri * varsayılan /
marginLeft:'0 ',
top:'0 ',
left:'0 ',
genişlik:'100px ', / * Set genişliği geri * varsayılan /
height:'100px ', / * Set yüksekliği geri * varsayılan /
padding:'5 piksel '
), 400);
));
0 Kullanıcı
Bulunamadı.
Ultima Online 3 hafta önce
Sphere Scripting 4 hafta önce
Sunucular 1 ay önce
Sunucular 2 ay önce
Sphere Scripting 2 ay önce
CS 1.6 3 ay önce
Sunucular 4 ay önce
Sunucular 4 ay önce
Sunucular 4 ay önce
Sunucular 4 ay önce
Sunucular 4 ay önce
Ultima Online 4 ay önce
2024-07-08 22:50
2024-07-08 22:34
2024-06-19 22:05
2024-06-01 02:19
2024-05-31 21:17
2024-04-09 16:53
2024-04-06 18:20
2024-04-06 17:43
başarılı çalışma ellerine sağlık arkadaşım.