// Scripted By Onyx
using System;
using Server;
namespace Server.Items
{
public class ArmsofOnyx : LeatherArms
{
public override int ArtifactRarity{ get{ return 50; } }
public override int InitMinHits{ get{ return 255; } }
public override int InitMaxHits{ get{ return 255; } }
[Constructable]
public ArmsofOnyx ()
{
Weight = 2.0;
Name = "Arms of Onyx";
Hue = 1109;
Attributes.CastRecovery = 3;
Attributes.CastSpeed = 2;
Attributes.LowerRegCost = 20;
Attributes.LowerManaCost = 5;
Attributes.SpellDamage = 10;
Attributes.Luck = 1000;
PhysicalBonus = 8;
FireBonus = 6;
ColdBonus = 7;
PoisonBonus = 7;
EnergyBonus = 7;
LootType = LootType.Blessed;
}
public ArmsofOnyx( Serial serial ) : base( serial )
{
}
public override void Serialize( GenericWriter writer )
{
base.Serialize( writer );
writer.Write( (int) 0 );
}
public override void Deserialize(GenericReader reader)
{
base.Deserialize( reader );
int version = reader.ReadInt();
}
}
}
Total votes: 0
Ultima Online 17 saat önce
Sunucular 1 hafta önce
Ultima Online 1 hafta önce
Ultima Online 1 hafta önce
Ultima Online 2 hafta önce
Ultima Online 2 hafta önce
Sunucular 3 hafta önce
Sunucular 4 hafta önce
2024-04-09 16:53
2024-04-06 18:20
2024-04-06 17:43
2024-04-06 17:21
2024-03-28 17:47
2024-03-25 02:51
2024-03-22 18:08
2024-03-22 14:46
Yorumlar (0)