using System;
using Server;
namespace Server.Items
{
public class FullNecromancerSpellbook : NecromancerSpellbook
{
[Constructable]
public FullNecromancerSpellbook()
{
this.Content = ulong.MaxValue;
}
public FullNecromancerSpellbook( Serial serial ) : base( serial )
{
}
public override void Serialize( GenericWriter writer )
{
base.Serialize( writer );
writer.Write( (int) 0 );
}
public override void Deserialize( GenericReader reader )
{
base.Deserialize( reader );
int version = reader.ReadInt();
}
}
}
Total votes: 0
Sunucular 2 hafta önce
Sunucular 2 hafta önce
Sunucular 2 hafta önce
Sunucular 2 hafta önce
Ultima Online 3 hafta önce
Sunucular 1 ay önce
Ultima Online 1 ay önce
Ultima Online 1 ay önce
Ultima Online 1 ay önce
Ultima Online 1 ay önce
2024-04-09 16:53
2024-04-06 18:20
2024-04-06 17:43
2024-04-06 17:21
2024-03-28 17:47
2024-03-25 02:51
2024-03-22 18:08
2024-03-22 14:46
Yorumlar (0)