ON=@SUCCESS
FORCHARS <EVAL (<PEACEMAKING>/100)+7>
IF !(<ISPLAYER>) && !(<SRC.FLAGS> & STATF_DEAD) && !(<SRC.FLAGS> & STATF_FREEZE) && !(<ISEVENT.e_peacemaking>)
IF (RAND(10) == 1)
TIMERF = <EVAL (<SRC.PEACEMAKING>/100)+(<int>/10)>, peacemaking_
sayua 1153,6,6,0 *uyumaya baslar..*
EVENTS = +e_peacemaking
FLAGS &= ~statf_war
MEMORYFINDTYPE.memory_war_targ.remove
IF (RAND(5) == 1)
SRC.TIMERF <EVAL (<SRC.PEACEMAKING>/100)+(<int>/10)>, SKILLGAIN peacemaking 1
ENDIF
ELSE
SRC.SYSMESSAGE basarisiz oldunuz..
RETURN 1
ENDIF
ENDIF
ENDFOR
[EVENTS e_peacemaking]
ON=@GETHIT
EVENTS -E_PEACEMAKING
ATTACK <SRC>
ON=@HITTRY
ACTION -1
RETURN 1
ON=@ATTACK
ACTION -1
RETURN 1
ON=@NPCACTFIGHT
ACTION -1
RETURN 1
[FUNCTION peacemaking_]
IF (<ISEVENT.e_peacemaking>)
EVENTS = -e_peacemaking
sayua 1153,6,6,0 *uykunun etkisi gecer.*
ENDIF
Total votes: 0
Ultima Online 3 hafta önce
Sphere Scripting 4 hafta önce
Sunucular 1 ay önce
Sunucular 2 ay önce
Sphere Scripting 2 ay önce
CS 1.6 3 ay önce
Sunucular 4 ay önce
Sunucular 4 ay önce
Sunucular 4 ay önce
Sunucular 4 ay önce
Sunucular 4 ay önce
Ultima Online 4 ay önce
2024-07-08 22:50
2024-07-08 22:34
2024-06-19 22:05
2024-06-01 02:19
2024-05-31 21:17
2024-04-09 16:53
2024-04-06 18:20
2024-04-06 17:43
Yorumlar (0)