[function itemaktar]
sdialog d_itemaktar
[dialog d_itemaktar]
0,0
nomove
resizepic 30 50 5120 250 <eval (<account.chars>*50)+45>
resizepic 40 60 3000 230 <eval (<account.chars>*50)+45-(20)>
dhtmlgump 40 65 300 20 0 0 <def.bfont_red> Item Aktarım Menusu
dhtmlgump 40 90 300 20 0 0 <def.bfont_blue> Hangi karaktere item aktarıcaksınız?
for 0 <eval <account.chars>-1>
button 55 <eval (<dlocal._for>*30)+130> 4005 4007 1 0 <eval <dlocal._for> +1>
dhtmlgump 90 <eval (<dlocal._for>*30)+130> 300 20 0 0 <def.bfont_blue> <account.char.<dlocal._for>.name>
endfor
[dialog d_itemaktar button]
on = 1,5
if (<account.char.<eval <dargn>-1>.uid> == <src.uid>)
src.sysmessage @038a,0,1 Bağlı olduğunuz karaktere item aktaramassınız.
else
ctag0.karakter = <account.char.<eval <dargn>-1>.uid>
targetf f_itemaktar <account.char.<eval <dargn>-1>.uid>
src.sysmessage @038a,0,1 <account.char.<eval <dargn>-1>.name> isimli karaktere hangi itemi aktaracaksınız?
endif
[function f_itemaktar]
ref1 = <argo>
if (<ref1.isitem>) && (<ref1.cont> == <src.findlayer(29).uid>)
ref1.cont = <uid.<ctag0.karakter>.findlayer(29)>
src.update
ref1.update
src.sysmessage @038a,0,1 Tebrikler : <uid.<ctag0.karakter>.name> isimli karakterinize <ref1.amount> adet <ref1.name> yolladınız.
clearctags karakter
else
src.sysmessage @038a,0,1 <ref1.name> bir item değil veya esya bankanızda degil.
endif
Total votes: 0
Sunucular 17 saat önce
Sunucular 1 gün önce
Sunucular 1 gün önce
Sunucular 4 gün önce
Sunucular 2 hafta önce
Ultima Online 2 hafta önce
Ultima Online 2 hafta önce
Ultima Online 3 hafta önce
Ultima Online 3 hafta önce
2024-04-09 16:53
2024-04-06 18:20
2024-04-06 17:43
2024-04-06 17:21
2024-03-28 17:47
2024-03-25 02:51
2024-03-22 18:08
2024-03-22 14:46
Yorumlar (0)