- tag.guildpuan olan kısımları kendinize göre düzenlemeniz yeterlidir.
[function guildSiralama]
local.n = 0
forinstances i_guild_stone
local.guild<dlocal.n> = <uid>
local.n ++
endfor
for a 0 <eval <local.n>-1>
for b 0 <eval <local.n>-1>
local.1 = <uid.<local.guild<dlocal.a>>.dtag0.guildpuan>
local.2 = <uid.<local.guild<dlocal.b>>.dtag0.guildpuan>
if <dlocal.1> > <dlocal.2>
local.t = <local.guild<dlocal.b>>
local.guild<dlocal.b> == <local.guild<dlocal.a>>
local.guild<dlocal.a> = <local.t>
endif
endfor
endfor
sysmessage Guildlerin Puan Siralamasi :
for 0 <eval <local.n>-1>
ref1 = <local.guild<dlocal._for>>
sysmessage <ref1.name> --> <ref1.dtag0.guildpuan>
endfor
Total votes: 0
Off Topic 3 gün önce
Sunucular 5 gün önce
Sunucular 3 hafta önce
Ultima Online 1 ay önce
Sunucular 2 ay önce
Sunucular 3 ay önce
Sphere Scripting 3 ay önce
CS 1.6 4 ay önce
Sunucular 5 ay önce
Sunucular 5 ay önce
Sunucular 5 ay önce
2024-09-26 14:21
2024-07-08 22:50
2024-07-08 22:34
2024-06-19 22:05
2024-06-01 02:19
2024-05-31 21:17
2024-04-09 16:53
2024-04-06 18:20
Yorumlar (0)