[itemdef i_stone_set] // Taşımızın Kod u.
name Set Tasi // Taşımızın Adı
id i_grave_stone //Taşımızın Neye Benzeyeceğini Belirten Yer.
________________________________________________________________________
on=@create // Bu Bir Trigger Ilerde Trigger Dökümanında Anlatacagım
color 0495 // Bu Taşımızın Rengi
attr 08010 // Bu Taşın Dokunulmazlıgıdır.
________________________________________________________________________
on=@click // Buda Trigger. Ilerde Anlatacagım.
name @1156,5 Set Tasi // Bu Tek Tıkladıgımızda Cıkan Tasın Adı. Süs İcabı
________________________________________________________________________
on=@dclick // Buda Trigger. Ilerde..
dialog d_itemalma // Bu Menumuzun Ana Adı.
return 1 // Dialog Kapandıktan Sonra Tekrar Eski Hale Gelmesi Icin Koymak Zorundayız.
________________________________________________________________________
[Arka Fon]
[dialog d_itemalma] // Evet Burda Dialogumuzun Sekli ve Semalini Ayarlıyoruz.
0, 0 // Bu Menunun Sayfanın Neresinde Cıkacagıdır. Suanda Ust Sol Kösede.
PAGE 0 // Bu Menumuzun Ilk Sayfası. ( Zaten Bir Sayfadan Olusuyor Burada)
resizepic 10 10 3500 250 205 // Bu Menunun Arka Fonunun Seklidir. Ilk Ikı Sayı En ve Boy Olarak
// Sayfanın Neresinde Oldugunu Gosterir. 3. 3500 Sayısı Arka Fon Seklidir.
// Son 2 Sayı Ise Arka Fonun Buyukluk Acısından Boyunu ve Enini Belirler.
// Bu Sayıları Deneyerek Kapıcaksınız Zaten.. Geçelim Asagıya.
________________________________________________________________________
[Yazılar]
text 100 32 32 0 // Bu Menudeki Yazıdır. Ilk Ikı Sayı Yazının Menu Ustundeki Yerini Belirler.
// 3. Sayı Yani 32 Yazının Rengidir. Bu Yazı Kırmızı Mesela. Sondaki 0 Ise
// Yazının Numarasını Belirler 1. Yazı 2. Yazı Gibi. Bu Numaranın Ne Ise Yaradıgını
// Asagıda Gorecegiz. Asadakı Textlerde Sekilde Baska Yazılar Mesela Bu Menude 5 Tane Yazı Varmıs.
text 100 67 32 1
text 100 100 32 2
text 100 134 32 3
text 100 169 32 4
________________________________________________________________________
[Dugmeler]
button 50 32 4005 4006 1 0 1 // Buda Menudeki Tıklanan Yerlerdir Dugmeler Yani. Ilk 2 Sayı Menu Uzerindeki
// Yerini Belirler Sonraki 2 Sayı Butonlarin Seklidir. Dikkat Edersek Burdaki
// 5 Dugmede Aynı Sekilde. En Son 3 Sayı Butonların Numarasını Belirler Textte
// Oldugu Gibi. Onunda Ne ıse yaradıgını Asada Gorecegiz. Suana Kadar Ne Yaptik
// Ozetliyim. 1 Tane Arka Fonumuz Var Sonra 5 Tane Yazı Var Menunun ustunde
// Onlarında Hemen Onunde 5 Tane Dugmemiz Var. Alttaki Butonlarda Diger 4 Dugme.
button 50 67 4005 4006 2 0 2
button 50 100 4005 4006 3 0 3
button 50 134 4005 4006 4 0 4
button 50 169 4005 4006 5 0 5
________________________________________________________________________
[Yazılar II]
[DIALOG d_itemalma TEXT] // Bu d_itemalma Dialogumuzdaki Yazıların Ne Oldugun Belirler Textleri Ayarliyoruz Simdi.
Studded Set // Iste Yukarda Dedigim Gibi Text Numaralarının Ne Oldugunu Simdi Anlayacaksınız.
// Mesela Yukarda 100 32 32 0 Lı Text in Yazısı Bu o Textte Kırmızı Bir Studded Set Yazıyor.
// Sonra Ise 100 67 32 1 Olan Text de Leather Set Yazıyo Cunku o 2.Yazı Burdada Ikıncı Yazı
// Leather Set. Yukarda 5 Text Var karsılıgı olarakta Burdada 5 Tane Yazı. Yani Bunlar Onlarin
// Ne Oldugunu Gosterir.
Leather Set
Platemail Set
Ringmail Set
Chainmail Set
________________________________________________________________________
[Dugmeler II]
[DIALOG d_itemalma BUTTON] // Burda Dugmelerin Tıklandıgında Ne Ise Yaradıgını Belirleyecegiz.
onbutton=1 // Yukarda Demistim Hani Dugme Numaralarını Asagıda Anlatacagım Diye Iste Simdi Geldi
// Burda Mesela onbutton=1 Yukarda 1 Numaralı Dugmenin Tıklandgında Hangi Eylemi
// Yapacagını Belirler.
src.newitem=i_studded_sleeves // Mesela Burda Tikladigimiz Zaman Ilk Dugme Olan Studded Set Textinin Butonun Ne Ise Yaradıgı Var.
// src.newitem Bu Itemi Yaratmak Icin ki kod dur. Karsısına da yaratacagımız Itemin Kodunu Yazdık.
src.act.bounce // Bu Itemi Yarattıktan Sonra Cantamıza Düşmesini Saglayan Koddur. Asagısı Aynı Zaten.
src.newitem=i_studded_tunic
src.act.bounce
src.newitem=i_studded_gorget
src.act.bounce
src.newitem=i_studded_leggings
src.act.bounce
src.newitem=i_studded_gloves
src.act.bounce
onbutton=2 // Buda 2. Dügmenin Ne Ise Yaradıgını Saglar Burda da Leather Set Parcaları Dusuyor Cantamıza
// Gerisinde Zaten Sagısı 3. dugme 4. dugme Olarak Devam Ediyor.
src.newitem=i_leather_sleeves
src.act.bounce
src.newitem=i_leather_tunic
src.act.bounce
src.newitem=i_leather_gorget
src.act.bounce
src.newitem=i_leather_leggings
src.act.bounce
src.newitem=i_leather_gloves
src.act.bounce
src.newitem=i_leather_cap
src.act.bounce
onbutton=3
src.newitem=i_platemail_gloves
src.act.bounce
src.newitem=i_platemail_helm
src.act.bounce
src.newitem=i_platemail_gorget
src.act.bounce
src.newitem=i_platemail_leggings
src.act.bounce
src.newitem=i_platemail_chest
src.act.bounce
src.newitem=i_platemail_arms
src.act.bounce
src.newitem=i_shield_heater
src.act.bounce
onbutton=4
src.newitem=i_ringmail_sleeves
src.act.bounce
src.newitem=i_ringmail_tunic
src.act.bounce
src.newitem=i_ringmail_leggings
src.act.bounce
src.newitem=i_ringmail_gloves
src.act.bounce
onbutton=5
src.newitem=i_chainmail_coif
src.act.bounce
src.newitem=i_chainmail_tunic
src.act.bounce
src.newitem=i_chainmail_leggings
src.act.bounce
________________________________________________________________________
[eof] // Buda Scriptimizin Bittigini Gosteren Koddur.
________________________________________________________________________
[itemdef i_stone_set]
name Set Tasi
id i_grave_stone
type t_script
on=@create
color 0495
attr 08010
on=@click
name @1156,5 Set Tasi
on=@dclick
dialog d_itemalma
return 1
[dialog d_itemalma]
0, 0
PAGE 0
resizepic 10 10 3500 250 205
text 100 32 32 0
text 100 67 32 1
text 100 100 32 2
text 100 134 32 3
text 100 169 32 4
button 50 32 4005 4006 1 0 1
button 50 67 4005 4006 2 0 2
button 50 100 4005 4006 3 0 3
button 50 134 4005 4006 4 0 4
button 50 169 4005 4006 5 0 5
[DIALOG d_itemalma TEXT]
Studded Set
Leather Set
Platemail Set
Ringmail Set
Chainmail Set
[DIALOG d_itemalma BUTTON]
onbutton=1
src.newitem=i_studded_sleeves
src.act.bounce
src.newitem=i_studded_tunic
src.act.bounce
src.newitem=i_studded_gorget
src.act.bounce
src.newitem=i_studded_leggings
src.act.bounce
src.newitem=i_studded_gloves
src.act.bounce
onbutton=2
src.newitem=i_leather_sleeves
src.act.bounce
src.newitem=i_leather_tunic
src.act.bounce
src.newitem=i_leather_gorget
src.act.bounce
src.newitem=i_leather_leggings
src.act.bounce
src.newitem=i_leather_gloves
src.act.bounce
src.newitem=i_leather_cap
src.act.bounce
onbutton=3
src.newitem=i_platemail_gloves
src.act.bounce
src.newitem=i_platemail_helm
src.act.bounce
src.newitem=i_platemail_gorget
src.act.bounce
src.newitem=i_platemail_leggings
src.act.bounce
src.newitem=i_platemail_chest
src.act.bounce
src.newitem=i_platemail_arms
src.act.bounce
src.newitem=i_shield_heater
src.act.bounce
onbutton=4
src.newitem=i_ringmail_sleeves
src.act.bounce
src.newitem=i_ringmail_tunic
src.act.bounce
src.newitem=i_ringmail_leggings
src.act.bounce
src.newitem=i_ringmail_gloves
src.act.bounce
onbutton=5
src.newitem=i_chainmail_coif
src.act.bounce
src.newitem=i_chainmail_tunic
src.act.bounce
src.newitem=i_chainmail_leggings
src.act.bounce
[eof]
--------------------------------------------THE END------------------------------------------------
7 Kullanıcı
Ultima Online 3 hafta önce
Sphere Scripting 4 hafta önce
Sunucular 1 ay önce
Sunucular 2 ay önce
Sphere Scripting 2 ay önce
CS 1.6 3 ay önce
Sunucular 4 ay önce
Sunucular 4 ay önce
Sunucular 4 ay önce
Sunucular 4 ay önce
Sunucular 4 ay önce
Ultima Online 4 ay önce
2024-07-08 22:50
2024-07-08 22:34
2024-06-19 22:05
2024-06-01 02:19
2024-05-31 21:17
2024-04-09 16:53
2024-04-06 18:20
2024-04-06 17:43
@target consume kullanıcaksın butona basıldıgında olucak olay kımsını yazmış arkadaş ne güzel :D ona consume koyucan okadar
eger ben her ıtemi Ücretlendirmek veya i_chainmail_leggings için 5 adet iron ingotunuz olalıdır . gibi bir ucretlendırme nasıl yapabilirim
var dialog maker
peki böyle uzun uzun yapmaktansa programla yapsak olur mu??? kapsamlı bi dialog programı var mı??
Teşekkürler